• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!

Admin

Babylonier
Seit
Dez 2010
Beiträge
10.110
Alle hochziehen
Gerade neu hier und ich komme direkt auf den Punkt: Wie ist die Einstellung der Mädchen zu extensiver Kondom-Nutzung? Ein Blowjob mit, ist das überhaupt nicht erledigt, oder kann es ohne Probleme?
Die Mädels sehen super aus, aber sicher sexy ist für mich ein Dealbrecher.....
Schotter
Jazzmusiker
 

Admin

Babylonier
Seit
Dez 2010
Beiträge
10.110
Es gibt keine Einstellung, sondern nur Gehorsam. Der Gesetzgeber will, dass wir alle Kondome benutzen und darum benutzen wir alle Kondome. Also ziere Dich nicht, komm in den Club und genieße dort ein herrliches Kondomfranzösisch und ich wette, dass Du begeistert sein wirst, trotzdem wir allsamt gesetzestreue und gute Bürger sind.
 

Admin

Babylonier
Seit
Dez 2010
Beiträge
10.110
Er is geen houding, er is alleen gehoorzaamheid. De wet zegt dat we allemaal condooms gebruiken, en daarom gebruiken we ze allemaal. Dus wees geen fancy girl, kom niet naar de club en geniet van een prachtig condoom Frans en ik wed dat je blij zult zijn, ook al zijn we allemaal gezagsgetrouwe en goede burgers.
 
Seit
Feb 2011
Beiträge
67
Babylon, I've edited your Dutch translation a little bit because google translate isn't perfect yet. My translation is not perfect either but is probably quite a bit better than Google ( especially because the Google translation says : do NOT (? ) come to the club = kom NIET naar de club.... and that's not what you/cheffe/the girls/we want. Right? :-) ) But in the end the message is the same : no more "ohne", but "alles mit" ;-)

Gehoorzaamheid aan de wet is de enig juiste houding. De wetgever gebiedt ons allemaal dat we een condoom moeten gebruiken en dus zullen we allemaal een condoom gebruiken. Dus aarzel niet, kom naar Babylon en geniet er van een heerlijk "French kissing" ( pijpen ) met condoom en ik wed er op dat we allemaal blije gezagsgetrouwe en goede burgers zullen zijn.
 
Seit
Sep 2017
Beiträge
17
De wet werd uitermate slecht onthaald in het fkk-milieu, en als ik veel posts lees, lijkt het erop dat er mogelijk niet veel zal veranderen in de praktijk. Daarom mijn vraag... Ik krijg er een heel politiek correct antwoord op, maar vraag mij nog altijd af hoe scheef ik bekeken zal worden als ik daadwerkelijk een bj vraag met condoom...
 
Seit
Sep 2017
Beiträge
22
De wet werd uitermate slecht onthaald in het fkk-milieu, en als ik veel posts lees, lijkt het erop dat er mogelijk niet veel zal veranderen in de praktijk. Daarom mijn vraag... Ik krijg er een heel politiek correct antwoord op, maar vraag mij nog altijd af hoe scheef ik bekeken zal worden als ik daadwerkelijk een bj vraag met condoom...
Een aantal dames zal (zeer) verheugd reageren op een verzoek voor een CBJ (covered blowjob). Anderen zullen met iets minder enthousiasme voldoen aan het verzoek omdat het reservoir nu eenmaal een los eindje is en bij deep throat (of iets minder diep) aleen maar lastig is.. Het is verplicht. (wachten voor rood licht bij voetganger oversteekplaats overigens ook:G)
 

Admin

Babylonier
Seit
Dez 2010
Beiträge
10.110
A number of ladies will be very happy to respond (very) to a request for a covered blowjob CBJ. Others will be less enthusiastic about the request because the reservoir is simply a loose little bit and when deep throat (or a little less deep) is only difficult. It is compulsory. (Waiting for red light at pedestrian crossing also: G)

Oh, Deep Throat is also forbidden? I dont think so. Deep Throat is something quite different, and there is no single word about Deep Throat in the text of this law. Right?

:grins: :grins: :grins:
 
Zuletzt bearbeitet:
Seit
Sep 2017
Beiträge
17
Een aantal dames zal (zeer) verheugd reageren op een verzoek voor een CBJ (covered blowjob). Anderen zullen met iets minder enthousiasme voldoen aan het verzoek omdat het reservoir nu eenmaal een los eindje is en bij deep throat (of iets minder diep) aleen maar lastig is.. Het is verplicht. (wachten voor rood licht bij voetganger oversteekplaats overigens ook:G)
Thanks, dit is een antwoord waar ik iets mee kan aanvangen. Mocht de helft van de dames dit al positief ontvangen, ik zou tevreden zijn! Want 60 euries betalen om te constateren dat safe(re) seks moeilijk ligt, dat wil ik vermijden. Grtn
 
Seit
Sep 2017
Beiträge
22
@ Rummelhummel.
Im niederländischen Teil ist Ihre Übersetzung ins Englische nicht ganz richtig. Deep throat ist nicht als verboten angegeben aber manche dame erleben das Reservoir an Gummi als lästigen Faktor beim tiefer blasen.... So wurde mir von mehrere Damen erzählt...
 
Seit
Feb 2011
Beiträge
67
De wet werd uitermate slecht onthaald in het fkk-milieu, en als ik veel posts lees, lijkt het erop dat er mogelijk niet veel zal veranderen in de praktijk. Daarom mijn vraag... Ik krijg er een heel politiek correct antwoord op, maar vraag mij nog altijd af hoe scheef ik bekeken zal worden als ik daadwerkelijk een bj vraag met condoom...
Jazzman,
Je zal helemaal niet scheef bekeken worden als je een bj MET condoom vraagt. Om het safe(r) te houden, maar ook om niet te snel klaar te komen ( met CD hou ik het immer (veel) langer uit dan zonder CD, zonder CD moest ik soms al na een paar minuutjes mijn zwemmertjes loslaten ) vroeg ik dat zelf al geregeld vooraleer de nieuwe wet in voege was en ik kan bevestigen dat geen enkele DVP dat ooit geweigerd heeft of er moeilijk heeft over gedaan. 1 of 2 keer heeft een DVP me gezegd, "OK but deep throat will be a bit of a problem then", maar dat was dan voor mij geen probleem omdat ik van "gewoon" pijpen evenveel kan genieten als van DT. In alle andere gevallen zeiden de DVPs gewoon "Ok" of "Perfect" een paar keer zelf "Great, thank you" omdat ze het zelf ook liever met dan zonder deden. Bottom line : je moet geen enkel probleem verwachten of verwachten dat je scheef bekeken zal worden als je voor een "bj met" vraagt, integendeel zou ik zelfs zeggen, met die nieuwe wet heb je nu zelfs de wet achter jou om jouw vraag te verantwoorden. Succes en geniet er van ( ook met cd ) ;-)
 
Seit
Sep 2017
Beiträge
17
Kijk, dat was nu eens het antwoord dat ik nodig had. Bedankt, Bart! It all makes sense.
En nu nog de stap durven te zetten... heb 0, 0% ervaring hiermee.
 

Admin

Babylonier
Seit
Dez 2010
Beiträge
10.110
Das war eigentlich ein Scherz. :grins:
Natürlich verbietet der deutsche Gesetzgeber auch "Deep Throat" ohne Gummi.
 
Seit
Dez 2013
Beiträge
51
Op alle fora is het verboden om te schijven over pijpen zonder condoom. Het doel er achter is om clubs, mannen en vrouwen niet in gevaar te brengen. Handhavende instanties lezen mee en zoeken naar clubs waar pijpen zonder condoom gangbaar is.
Ik begrijp niet dat schrijven over pijpen zonder condoom op het forum van Babylon wordt toegelaten.

Auf allen Foren ist es seit 1 juli verboten zu vertreiben über blasen ohne Kondom. Das Ziel dahinter ist, Clubs, Männer und Frauen zu schützen. Kontrolldiensten und Polizei lesen und durchsuchen alle Foren nach Zitaten über Blasen ohne!. Auch das Forum von Babylon.
Ich verstehe nicht, dass Schreiben über Blasen ohne Kondom auf dem Babylon-Forum noch immer erlaubt ist.
 

Admin

Babylonier
Seit
Dez 2010
Beiträge
10.110
Das Ziel dahinter ist vor allem Geld und wie bei fast allem anderen auch die Menschen zu verunsichern. Um Gesundheit, Schutz oder den Weltfrieden geht es hierbei ganz sicherlich nicht. Darum geht es nie, egal was erzählt wird.

Es ist auch hier und anderswo nicht verboten über Blasen ohne Gummi zu schreiben, man darf wohl nicht damit werben, darüber schreiben kann man so lange und so breit wie man will. Den Ärger haben dann weniger die Läden oder Mädels als evtl. der Forenbetreiber mit einem Ladenbetreiber.

Die Polizei in Deutschland ist restlos überfordert mit vielerlei Dingen, man wird ganz sicherlich nicht in den Foren nach blasen ohne Gummi suchen, und warum auch, wir sind alles gesetzestreue Bürger in Deutschland, wir atmen wie vorgegeben, wir scheißen wie vorgegeben und neuerdings ficken wir auch wie vorgegeben. Und irgendwann in naher Zukunft werden wir wohl auch wieder sterben wie vorgegeben, aber vorher dürfte noch Südamerika dran sein, bevor es in Europa kracht. (Siehe z.B. => http://www.voltairenet.org/)

In diesem Forum schreiben wir wie immer über ficken und blasen, nicht über blasen ohne Kondom und auch nicht über blasen mit Kondom, sondern einfach nur über blasen und damit ist es dann auch getan.

Und von Euch Holländern erwarte ich, dass Ihr Euch nicht wie Deutsche Untertanen benehmt! Ihr seid entspannt, gut gelaunt und habt Freude am Leben und lasst Euch nicht stressen!
Nur Fussball spielen könnt Ihr nicht. :grins:
 
Seit
Dez 2013
Beiträge
51
Babylon 23 sept

Normaal ben ik al voor 11 uur binnen en staan er geen gleufkes en een tweevoud van borstjes te wachten bij binnenkomst.
Deze keer pas om 12 uur aangebeld. Het was dringen van meiden aan de receptie. Een gegil waar je oren pijn van deden. Kreeg het warm in he gezicht...blozen! Bekende stapmaat M was al binnen. Door hem werd ik opgewacht zelfs vóór de receptie. Kreeg een paar dikke knuffels. Gelukkig geen natte lebbers :bad32:
Wel stevige knuffels en zoenen van Emma, Sofia en Violetta.
Sofia back in the building! :f_wm:

Na de gebruikelijke plichtplegingen, omgekleed. Tijd voor een pot koffie en een broodje. Was ik wel aan toe, want de dag ervoor met een flesje sterk alcoholisch mijn komende 5 daagse vrijgezellentijd gevierd. Daar had ik toch nog wat last van die ochtend :boing:
Enfin, die kater zou er in de loop van de dag wel uit gewipt worden.

Mocht iemand ooit geld uit de flappentap willen halen in Babylon dan kan ik meedelen dat dit sinds kort zonder extra kosten (voorheen €9, 99) mogelijk is!
Zowel het laatste als het voorlaatste bezoek geen kosten! Op het bankafschrift staat: Elsdorf, de datum en wat voor mij niet herleidbare getallen.

Na gezellig wat te hebben bij gekletst met stapmaat M werd het tijd om wat rondjes te lopen. Veel te kiezen was er niet op dat moment, want er werd al flink gekamerd. Dat bleek ook toen ik later naar de kamer ging. Alle kamers waren bezet.

De keuze viel op Golden Oldie Emma. Met Emma al een paar keer gekamerd. Succes verzekerd. Emma is er een die al wat kilometers op de teller heeft staan en precies weet wat broodnodig is in the room. Zo ook deze keer. In de bar al een stevige opwarmer gehad. En...het is een tepeldraaister tot ver over de pijngrens heen. U bent gewaarschuwd...maar wel lekker
Zoals al eerder vermeld, moesten we een paar minuten wachten voor een kamer.

Vriend M lag al met Violetta en Sofia in de kino te rotzooien. Ik stelde voor om er bij te gaan liggen..., al op voorhand wetende dat ik dat toch niet zou doen?! Het bleek ook Emma niet echt haar ding te zijn. Gevolg, naar -1 voor de eerste workout.
Het werd een lachen, gieren, brullen kamer. Een vrolijke doos en een hete doos. Alhoewel...een ander einde dan de vorige kamers deze keer :harfe: En een van uitstekende kwaliteit.
Emma verdient wel weer eens een recensie! Bij deze!

Ondanks de amper 20 graden was het in de zon aangenaam in de tuin. Alle bedjes waren bezet en van het zwembad werd veel gebruik gemaakt.
Onverwacht verscheen nog een tweede goede bekende in Bab. De tijd vloog weer.
Met mooi weer is het BBQ dag, dus geen a la carte. Na de kamer met Emma een bordje met broccoili, bloemkool, salade en een stukje spek. Smaakte prima...de kater was verdwenen.

De aanwezigheidslijst klopte zoals gewoonlijk vrij aardig. Doch, er zijn ook mutaties te melden. Eva en Sofia weer terug. Zo ook een 6-tal newbees: Lilly, Kristine en Amira. Het sollicitatiegesprek met de andere 3 heeft nog niet plaats gevonden. Dat wordt a.s. woensdag, als ze er zijn tenminste.

Sjeufs hormonen gaven signalen af voor een volgende vitaminenlozing. Op zoek naar Violetta. Doch in geen velden of wegen te bekennen. En dat bleef lang zo. Een blik geworpen op de kamerbezetting bij de receptie en zag dat madame al 1, 5 uur aan het sporten was. Een 'pannekoeker' dus! Ik snap die 'pannekoekers' niet. Ik zou zoiets nooooooit doen. :grins:

Dus ging Sjeuf rond 16 uur maar douchen en uitkijken naar een goed alternatief. De enige optie die mij aansprak én vrij leek te zijn, was Sofia. Echter, die had een Termin! Er was een koppel in Babylon..., waar ze inmiddels al een tweede afspraak mee had staan.
Dit lijkt mij nu het ideale huwelijk. Door de week lekker gezellig met de gebreide broek op de bank TV kijken, koken en leuke dingen doen. In het weekend rollebollen met Sofia er bij. De ideale wereld! Als dat mogelijk zou zijn, was Sofia elk weekend een vast onderdeel in huize Sjeuf! :s008:

Enfin, de tijd verstreek en na 2 uur zat de 'pancake' van Violetta er (al) op. Snel een date geregeld en na 20 minuten zat Sjeuf gezellig te keuvelen en zo. Van die groen-blauwe kijkers komt kleine Sjeuf al tot leven. Na alle nieuwtjes weer gedeeld te hebben richting kamer. Weer een hoop kamers bezet. Zelf heb ik geen moeite met die dubbele open kamer op de eerste verdieping, maar ik kwam er nu achter dat het niet de voorkeur heeft van Violetta. Op het juiste moment kwam er een ballenbak vrij op -1.
Het werd me weer een stevig vrijpartijtje :moped: Haar blaaskwaliteiten beginnen nu toch echt wel de door mij ooit ingestelde norm GOSP = 1M te evenaren. Als ze daarbij ook nog eens met die kleine vingertjes gelijktijdig op de juiste wijze met de appeltjes des levens speelt...dan moet je godnondenju opletten dat haar huig niet als schietschijf wordt gebruikt. Dat mag helaas niet meer in Duitsland sinds 1 juli 2017. Sjeuf is nou eenmaal trouw aan de wet! De trukendoos er bij gehaald...en zo is het toch nog goed gekomen.

Met Violetta maak ik meestal twee rondes op, maar ze kwam met het voorstel die tweede ronde later op de avond te maken. Ik dacht, goed idee. Want bij die tweede ronde val ik meestal 5 kilo af van de inspanning die ik moet leveren. Een recuperatie periode zag ik wel zitten.

Iets wat ik eigenlijk te weinig doe, is de sauna induiken. We gaan naar een saunaclub tenslotte. Deze keer wel gebruik van gemaakt. Even lekker bakken op 90 graden. Al dat overtollige zweet er uit en wellicht nog wat overgebleven restjes alcohol van de vorige dag. In de sauna zat ook een Duitser die voor de eerste keer Babylon bezocht. Laaiend enthousiast over Babylon! Even afkoelen in de tuin, aansluitend douchen.

Klaar voor deel twee met Violetta. Die had nog een Termin. Dus Sjeuf bestelde zich voor de afwisseling een Leffe blond! Rond 9 uur de tweede ronde met Violetta... auw auw auw of is het wow wow wow. :rechnen:
De laatste recensie van Violetta is al even geleden. Komt er ook niet deze keer. Binnenkort zet ik de Queen weer eens in het zonnetje, als room number 25 een feit is. En dat is al vrij snel!
Na de kamer bleef ze gezelschap houden tot tegen sluitingstijd. Er werd nauwelijks nog gekamerd. Nog maar weinig gasten in de club, terwijl het tot 9 uur best druk was.

Tegen sluitingstijd afscheid genomen van de meiden, omgekleed en in soms dikke mist terug gereden richting Sjengencity, zonder een gebreide broek thuis.

Illusion Plopp!
 
Seit
Sep 2017
Beiträge
17
Hallo
Nog nooit een FKK-club bezocht... op 11oktober ben ik in de buurt, en het kriebelt nu al enorm.
Hebben jullie tips? Do's en don'ts...?
Thx
 
Seit
Sep 2017
Beiträge
22
Tips en do/don'ts...
Tja Jazzman. De eerste tip is misschien een dooddoener. Op meerdere forums kun je de wel en wee's van FKK's en in het bijzonder die van Babylon genoegzaam doorlezen. (ijsberenforum, Relaxxxboard, Hookers, Freiercafe, Rhein und Roemerforum enz)
Do's: Bij entree in Babylon is er meestal een 'vlootschouw' (dat is ongeveer vanaf half twaalf en dat betekend dat alle vrij dames even bij de deur de nieuwe binnenkomer begroeten. Ze zijn allen in Eva's kostuum dus schrik niet
Wees schoon: Ga douchen na binnenkomst, evt nog even scheren en tandenpoetsen. gebruik genoeg deo en ben een frisse verschijning. Wees vriendelijk en (glim)lach veel en kijk de kat uit de boom. Veel dames herkennen (ruiken) een nieuweling op afstand. Je zult bij alle bewegingen die je maakt damesgevolg hebben en veel aanbiedingen krijgen. Volg je gevoel en je smaak. (maar lees je in)
Vooral: Veel plezier en laat ons weten hoe het was!
 
Seit
Sep 2017
Beiträge
17
Ik krijg er al de bibber van lol... Schoon en fris zal geen probleem zijn, hoop alleen dat ik niet 'nagejaagd' zal worden... dat ik ook gewoon een toffe babbel kan hebben... en dat ik tegelijkertijd iemand zal vinden waarmee ik lekker kan rollebollen... Dus misschien best ook niet in een hoekje kruipen? OH ja, ik zal er pas rond 20u arriveren...
 
Seit
Feb 2011
Beiträge
67
Ik krijg er al de bibber van lol... Schoon en fris zal geen probleem zijn, hoop alleen dat ik niet 'nagejaagd' zal worden... dat ik ook gewoon een toffe babbel kan hebben... en dat ik tegelijkertijd iemand zal vinden waarmee ik lekker kan rollebollen... Dus misschien best ook niet in een hoekje kruipen? OH ja, ik zal er pas rond 20u arriveren...
Het jagen valt best mee in Babylon. Het is gelukkig niet zo erg als in de Frankfurt FKK clubs en anderzijds is het ook niet zo dat de dames zelf geen contact mogen zoeken of leggen. Zeg maar : prima tussenoplossing. De toffe babbel zal een beetje afhangen van de taal : Duits, Engels, Frans, Nederlands. Behalve met johanna zal je met Nederlands niet ver komen, maar Duits in ieder geval en Engels ook in heel veel gevallen en af en toe wat Frans moeten volstaan om een leuke babbel te hebben. tenzij je natuurlijk het Roemeens beheerst, dan is er helemaal geen probleem ;-) En los van de taal : rollebollen zal in ieder geval heel goed meevallen, zelf zonder woorden :-) Veel succes!
 
Zurück
Oben