• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
Seit
Mrz 2015
Beiträge
9
Gisteren met mijn in de tombola bij de internetburen gewonnen kortingskaart eindelijk eens in Babylon beland. Gelukkig wel kunnen carpoolen met een mede-ijsbeer wat de lange autoreis vanuit west-Nederland een stuk aangenamer maakte.

Om twaalf uur bellen we aan bij Babylon, krijgen een ontvangstcomité van een vijftal spiernaakte deernes voorgeschoteld, waarvan er één ons een rondleiding en uitleg zal gaan geven.
Het prachtige blonde meisje dat die taak toegewezen krijgt doet dat met veel flair en als wij weer alleen gelaten zijn doen we ons eerst maar eens te goed aan wat lekkers van het buffet. Vervolgens met een eerste drankje aan de bar gaan hangen waar ik al snel contact krijg met een heerlijke gekleurde dame, Kelly uit Ghana zo stelt zij zich voor. Al snel wordt er een eerste tongzoen uitgewisseld en binnen een paar minuten bevinden wij ons op een kamer bij de kino.

Hier volgt een anderhalf durende topsessie waarbij Kelly een bijna perfecte GFE weggeeft. In één woord grandioos! Er wordt hartstochtelijk gezoend, gestreeld en geknuffeld. Ik mag mij uitleven met een eindeloos lijkende befbeurt, eindigend in een heerlijk orgasme voor Kelly, waarna de zwarte parel mij verwend met een prima blowjob, lekker intiem en uiteindelijk een happy-ending op de hand!

De rest van de middag houd Kelly mij gezelschap in de bar en aan het eind van de middag trekken we maar weer richting kamer 2 voor een tweede sessie. Deze ronde is zo mogelijk nog beter met als verschil dat Kelly nu twee keer klaarkomt, hiermee mijn ego een superboost gevend!

Terug beneden bestel ik maar iets uit de menukaart, een prima maaltijd wordt geserveerd die door het prettige gezelschap van Kelly en de andere naakte dames nog beter smaakt.

Om zeven uur is het de hoogste tijd om weer richting het wilde westen af te reizen. Tijdens de nabespreking in de auto komen mijn partner in crime en ik tot de conclusie dat Babylon een waanzinnig leuke club is en we ondanks de lange reis toch echt in het nieuwe jaar weer eens gaan proberen hier heen te gaan.
Babylon hartelijk bedankt voor de kortingsbon en de waanzinnig goed bevallen kennismaking met deze echte FKK!
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:

Themroc

Babylonier
Seit
Okt 2016
Beiträge
368
Hallo Rummelhummel

Ich kann dir bei der hollaendischen Uebersetztung helfen. Ist so meine Arbeitssprache. Jetzt ist die Geschichte auch sehr Wortschatzlastig und den werde ich - gefuehlt - nicht perfekt drauf haben.

Ich bin halt kein Puffvater im hollaendisch bzw flaemisch Sprachigen Teil Belgiens.

Gruss

Themroc
 

Admin

Babylonier
Seit
Dez 2010
Beiträge
10.110
In een paar weken wil ik een samenvatting van onze website op niderländisch bouwen. Ik ga naar Google te gebruiken. Dus het resultaat is beter, vraag ik voor de ondersteuning van een native speaker.

@Babylon
 
Seit
Feb 2017
Beiträge
5
Wann Sie Hilfe brauchen, und ich Zeit habe, woll ich Sie selbstverständlich hilfen.

Aber bin nicht sicher welche Info Sie übersetzen wollen.

Kleine Verbesserung:

In een paar weken wil ik een samenvatting van onze site in het Nederlands bouwen. Ik ga eerst Google gebruiken. Om het resultaat te verbeteren vraag ik de ondersteuning van mensen met Nederlands als moedertaal.
 

Admin

Babylonier
Seit
Dez 2010
Beiträge
10.110
Vielen Dank. Aktuell ist die englische Seite dran, dann die französische und danach gehen wir die niederländischen Seiten an. :)
 
Seit
Jul 2016
Beiträge
53
Ich will auch hilfen wenn es notig ist. Mein Deutch ist nicht sehr gut, aber mein Höllandisch ist ausgezeichnet.
Ich kann sicher fehler aus Google-translate-Übersetzungen hohlen und es zu richtig Höllandisch übersetzen. :f_nl:
 
Seit
Aug 2017
Beiträge
2
Ben jaloers als ik het zo lees.

Ik lig in een scheiding, verhuizing etc,.. en heb net via Tombola voor Babylon een kortingskaart ontvangen. Deze is tot eind September geldig. Ik ben vast van plan deze te gebruiken. De te overkomen obstakels zijn een vrije dag te vinden van zowel werk als van "the move out".
 

Admin

Babylonier
Seit
Dez 2010
Beiträge
10.110
Toll. Danke.

Eine ganz andere Frage, bitte. Warum muss ich mich erst in fremden Foren herumtreiben, wenn ich niederländische Erfahrungsberichte zu unserem Damen lesen möchte?

Ich verstehe zwar kaum ein Wort, fände das aber trotzdem richtig und korrekt, wenn auch unsere Gäste aus Holland ihre Erlebnisberichte hier in unser Forum kopieren würden, damit auch dier niederländische Bereich ein wenig mehr lesenswerte Inhalte bekommen kann.

Um die Verknüpfungen kümmere ich mich gerne auf Zuruf bzw. kann man gerne einfach die ID der Dame ganz oben in den ersten Beitrag schreiben, dann mache ich den Rest.
 
Seit
Dez 2013
Beiträge
51
Ich kann das erklären.
Viele Niederländer sprechen und schreiben kein oder ein bisschen Deutsch. Die meisten sind Englisch orientiert.
Manchmal schreibe ich auch in diesem Forum.
Auf Niederländisch schreibe ich Erlebnisse in höchstens 15 Minuten. In Deutsch mindestens eine Stunde.
Ausdrücke und Sprichwörter sind ganz unterschiedlich. Wenn man ein wenig ordentlich schreiben wolltest, dann kostet das viel Zeit. Die haben wir nicht mehr immer in unserem geschäftigen Leben.
 

Admin

Babylonier
Seit
Dez 2010
Beiträge
10.110
Du kannst die Forumsoftware selbst auf Holländisch umstellen. Schaue unten links und klicke auf "Deutsch".

sprache1.jpg



sprache2.jpg


Und dann einfach loslegen. Am besten so, dass der Title immer nur der Name der Dame ist, und am besten gleich mit ihrer ID, dann kann ich das gut verknüpfen.

Adele (137)
 
Seit
Dez 2013
Beiträge
51
5 augustus, Violetta was jarig. Violetta had weken terug al gevraagd of ik haar cadeautje wilde zijn. Het was wél een zaterdag. Voor mij niet de meest gemakkelijke dag om een Puff te bezoeken. Toegezegd dat ik er zou zijn. Ik ben meteen in de grote emmer met alibi's gedoken. Verdomd, er zat nog een bruikbare tussen ook.

Om 11 uur met twee maten afgesproken op de parkeerplaats. Inchecken en de handdoek om. Violetta al snel geschoten en even op geheel eigen wijze stevig gefeliciteerd grin.gif
Al snel liep de ene bekende na de andere binnen. De welbekende jarige sluipneuker rond half 1.

Voor één bezoeker was dit het eerste saunaclubbezoek in zijn leven. Dan kom je ook nog eens terecht in de Sündenpfuhl. Je kan het slechter treffen. Ik hoop dat na dit bezoek verslavingszorg nog lang uitblijft.

De eerste middaguurtjes waren inmiddels kapot geslagen met slap geouwehoer.

Tijd voor ronde 1! Violetta!
Dat kon niet meteen, want alle kamers waren kamers bezet. En dat om 2 uur in de middag. Gelukkig maar een paar minuten wachttijd. Met jarig jetje de koffer in.
Op voorhand al bedacht dat ik van 2 kamers er meteen maar één dubbele van zou maken. Want na de kamer zouden er flessen Moët worden ontkurkt. Dan weet ik al hoe het gaat. Die Roemeense pocket lijfjes kunnen niet zo veel alcohol verdragen is mijn ervaring.
Eerste ronde in GFE style. Veel hoef ik daar niet meer over te schrijven, anders val ik in herhaling. Je zou Violetta zo mee naar huis nemen. Alleen vermoed ik dat de gebreide broek mij een bepaalde zwarte oogschaduw bezorgt. 040.gif
Het lag voor de hand dat de tweede ronde met hoge hartslag en veel zweetdruppeltjes zou verlopen. She likes doggystyle! Een ware ketsbeurt met nodige geluidsoverlast! De energie raakte er wel een beetje uit. "Damn, don't stop! I kill you! " shocked.gif shocked.gif shocked.gif
Het volle gewicht er maar weer tegen aan gegooid om madame nog een extra verjaardagcadeautje te bezorgen.
De nodige tijd genomen om bij te komen. Snel twee bellen vino gehaald. Met een peuk er bij op ons gemak die wijn naar binnen geslobberd. Een schrobbeurt was na de kamer geen overbodige luxe.

Zo door de dag heen de meeste tijd doorgebracht met Violetta, Bianca, Sofia. Goeie sfeer, veel pret, de meiden hadden er duidelijk zin in! En vooral veel ondeugendheden met de aan het mijn hart liggende Imps. Sofia was de hele dag in een erotische bui. Aan het weer kon het niet liggen. Een pepertje ingeslikt?
Een man had allerlei erotische gadgets mee gebracht. Die werden door de Imps wel gewaardeerd. De rietjes met aan de bovenzijde een penis gaven zo nu en dan de nodige hilariteit.
Shana hing zowat de hele dag in de danspaal en probeerde de nodige kerels te verleiden zich te laten vastbinden. Dat lukte bij een Duitser. Nou....dat heeft ie geweten. Een verdere beschrijving is not allowed!
De aangekondigde flessen Moët (Rosé) van Violetta werden ontkurkt. De inhoud vond gretig aftrek, want Violetta moest op een gegeven moment enkele flesjes bijbestellen. Zo nu en dan tussendoor voor de zekerheid de maag van de nodige vulling voorzien.

Bianca en Violetta!
Zo tegen de avond had ik nog wel weer zin een verzetje. Ik zei tegen Violetta, zoek er maar een leuke Imp bij. Kreeg een opsomming van mogelijke combi's. Daar had ik uiteindelijk geen klote aan, want haar voorkeur ging uit naar Bianca! Oké meid, It's your birthday! Met Bianca en Violetta naar room number 1! Mijn favoriete kamer, als de buitentemperatuur niet ver boven de 20 graden ligt. Anders is het een zweethok! Een zeer ruime kamer waar je met z'n drieën gemakkelijk een estafette kunt lopen. Echter, ik was het lijdend voorwerp! Onderdanig, zoals altijd rolleyes.gif
Ik dacht me er met een half uurtje vanaf te kunnen maken, maar ik had duidelijk nog naweeën van de vorige kamer in de leuter! De meiden maakten er overigens een prachtshowtje van. tongue.gif Een absolute aanrader om de yoghurtbus weer in stelling te krijgen. Een mooi gezicht als twee meiden aan hetzelfde ijsje lekken. Zeker als dat ijsje dan niet kleiner wordt. Wat ík allemaal in mijn mond heb gehad....ben ik inmiddels vergeten. censored.gif
Evenals de vorige keer was de grande finale voor Bianca! Topmeiden! Als ik deze kamer analyseer, leek het wel of ik de jarige was.

Zo......het wipgedeelte van de dag was achter de rug! Feestjuh! Een aantal meiden ging in de avond helemaal los. Sofia en Shana vertoonden op de Stammtisch allerlei kunstjes. Jeanette liet zich een wasbeurt door een Duitser met plezier ondergaan. Gespeeld of niet door Jeanette, voor ons was het prachtig gezicht. Met Violetta de nodige dansjes gemaakt. Er zijn van die bezoekjes aan Babylon, dan vallen de puzzelstukjes precies in elkaar. Dit is nou typisch Babylon!
Gekamerd werd er nauwelijks nog. De theke had dat ook wel door en gaf een aantal meiden vrijaf om middernacht. Zelf vond ik het ook wel mooi geweest. Met nog een heerlijke 'après ski' kijk ik terug op een van de mooiste bezoekjes aan Babylon! Topdag!

Illusion Plopp!
 
Seit
Dez 2013
Beiträge
51
Na drie weken gedwongen geheelonthouding op vrijdag 25 aug weer eens richting Elsdorf gekacheld.
Tegen half één binnen! Vanaf het terras een schreeuw "Hey.........." van Bianca die al in armen lag van Bearke.
Een 5-tal Imps aan de balie en Tina achter de receptie voor de inkomrituelen.
Meteen de handdoek om en naar het terras om een bekende de hand te schudden. Klara en Bianca begroetten op geheel eigen wijze wink.gif

Johanna
Normaal gesproken eerst een uurtje of twee wat ouwehoeren links en rechts, maar dat liep deze keer iets anders. Ik kwam al meteen aan de praat met de Nederlandse Johanna. Een slanke, langharige blondine met een clubje A. Lijkt veel op...... censored.gif . Tijdens mijn laatste bezoek op 5 augustus heb ik ook al een tijdje met Johanna gesproken. Ze liet toen al een spontane indruk achter. Optisch geheel mijn ding en een leuke babbel met inhoud. Ik herinnerde mij van de vorige keer dat ze veel op kamer was. Dus, meteen de koe bij de horens gevat.....! Eerst ff opfrissen. Bij terugkomst stond ze weliswaar bij een andere kerel, maar binnen enkele minuten was ze weer present. En niet veel later lagen we in kamer nummer 1!
Eerlijk gezegd, vond ik het best wel spannend met een Nederlandse. Je spreekt dezelfde taal, het communiceert een stuk gemakkelijker. Geen probleem met uitdrukkingen die niet één op één zijn te vertalen in een andere taal. Het is toch maar weer afwachten hoe de service zal uitpakken. Nederlandse meiden kom je in saunaclubs nou eenmaal maar zelden tegen.
De spontaniteit van Johanna sprong er ook op kamer dik vanaf. Wat een fris en fruitig ding om mee te rollebollen. Uitstekende service! Na drie weken kwam het dan eindelijk weer tot een oerknal. Dik herhalingsgevaar. Het zou de beste kamer van dit bezoek aan Babylon worden. Johanna vergeet de aftersales niet! Komt regelmatig een paar knuffels brengen en gezellig ouwehoeren.
Haar paspoortje bekeken hebbende, lijkt het mij een dame met veel mogelijkheden in haar pakket.

Na dit potje vrij worstelen, ff schrobben en de lege maag gevuld.
Eindelijk tijd om ff bij te kletsen met Bianca en Klara. Die laatste twee, zouden voor de rest van de dag niet een alleen een aangenaam gezelschap zijn, maar ook de nodige kunstjes vertonen. shocked.gif

Tijd voor een belleke wijn. En wie zie ik daar aan de bar zitten? Is ze het echt? Jawel hoor.....Gina (ex Sonja Sixsens) wink.gif
In Sixsens wel eens een paar woorden met Gina/Sonja gewisseld, maar dat was minimaal. Dus, even de tijd genomen voor een social talk. Al bleef deze ook beperkt tot enkele minuten.

Aan de tafel buiten trof ik een Nederlander uit de regio Amsterdam. Later sloten nog twee vrienden van hem aan. Drie prachtige gasten die ook wel van een potje gezelligheid hielden. Met de komst van Licky Luke was de tafel compleet voor die dag. Samen met hen, Bianca en Klara tot de afsluiting de nodige erotische uurtjes beleefd tussen het kameren door. Die twee meiden waren de hele dag zo gek als een deur.

Tot 15 uur was het vrij rustig in Babylon, doch na 15 uur werd het drukker en drukker en kwam de sfeer er goed in. Veel openbare acties deze keer. De meeste openbare acties werden opgeleukt door Bianca en Klara. Er was een verjaardag van een Duitse gast, die zijn verjaardagcadeautje op het terras kreeg van beide meiden. censored.gif

Jeanette kwam wonderwel zo maar een paar knuffels brengen. Daarna was ze veel onder haar Duitse Stammgäste te vinden.
Ook de nieuwe Russische Marina mogen bewonderen. Een lang lint zonder hakken van 1.80 meter. Zeker een optie voor een volgend bezoek.
Dea herkende ik meteen van de foto's door haar kort zwart haar.
Zo ook Christina. Een iets wat vollere Imps. Een paar gasten is met haar geweest en kwamen vol lof terug van de kamer.
Anna weer terug van weg geweest. Ik ben er even bij gaan liggen voor een korte social talk. Prachtlijf en zou zeker een optie zijn voor deze dag.

Zara
Na de klok van 4 uur had ik weer zin in kamertje en liep een paar rondjes door de bar. Anna was nergens te vinden. Er waren veel meiden op kamer op dat moment.
In de tuin trof ik Zara. Zara stond al langer op mijn wensenlijstje, doch externe invloeden weerhielden mij van een kamer. En een opmerking "I'm not second hand! ", draagt ook niet bij om te kameren. Ze zat in haar eentje aan de tafel in de tuin. Het kwam tot een heel aardig gesprek. Zara is geen pocketgirl, wel slank en ze vindt het prettig om stevig vast gepakt te worden. Daar heeft knaktuut geen moeite mee.
Het werd kamer 13. Ik hoop niet dat dit een verkeerd voorteken is, zei ik tegen Zara. "You will be surprised! ", was het antwoord. Een uitstekende kamer met alles er op en er aan. Met haar handjes en de nodige olie deed ze hele leuke dingen. Ik moest mijn best doen om deze kamer binnen het uur te houden.

De sfeer aan de tafel met de bekenden, Bianca en klara werd steeds frivoler. Nou hebben wij daar ook allemaal wel een dikke steen aan bijgedragen. Want de meiden werden elk rondje getrakteerd op Baileys met ijs. De meiden kiepten die er met gemak in.
Een van de gasten had op een gegeven moment de beide poesjes in zijn gezicht voor een kleine wasbeurt.
Iets later voelde ik iets trillen in mijn rug! Klara, die de vibrator uit de kast had gehaald. Komm (.........), ik muss dir arschficken. Dat dan weer niet, maar elke gast heeft die 'vieb' wel tegen zijn yoghurtbus aan gehad. Bianca onder de tafel door tussen de benen bij een gast. Dan waren Bianca en Klara weer een gangbang aan het organiseren met de zes mannen aan tafel. Halbe Stunde gangbang? Er was weinig animo voor bij de anderen. "Trio dan? " Daar had ik wel oren naar met Bianca en Klara, alleen nog niet op dat moment. Soms was er pauze en moesten de meiden weer een gast verwennen. Tot het eind Spass, Spass, Spass!

Flori
Rond half negen op zoek naar de laatste prooi om voor wat betreft het onderdeel 'wippen' de dag af te sluiten. Een trio gunde ik Bianca en Klara wel. Zeker omdat de meiden ons de hele dag van de nodige capriolen hadden laten genieten. Echter, een van de tafelgasten had schijnbaar hetzelfde idee. Dus die optie verviel.
Al een paar keer oogcontact gehad met Flori, die opeens bij ons aan tafel zat. Ook waterratje Gina zat inmiddels naast mij. Twijfel was er zeker, maar koos er uiteindeljk voor om het gesprek met Flori voort te zetten. In de presales ietwat terughoudend als het gaat om zoenen. Doch uiteindelijk kwam het er een beetje van. Qua social talk de minste van deze 3 kamers. Niettemin had ik er wel goesting in.
Ergens op -1 naar de kamer. Een kamer op Babylon niveau. Echter de kamers met Johanna en Zara overstijgt ze niet. De intimiteit was minder. Het onderdeel 'seks' van hoogstaand niveau! Zeker het trompettergedeelte!

Ik kwam terug in de bar en zag Gina in de danspaal hangen. Die gaf een prachtige act weg, hetgeen met luid applaus werd ontvangen. Ja, paaldansen (in de juiste context) dat kan Gina wel.
Het werd steeds gekker. Bianca en Klara namen nu een andere Duitser te grazen aan de Stammtisch in de bar. Klara wijdbeens op de tafel, Bianca onder de tafel en huppakee. Het kan, het mag en ook deze meneer kwam tot een spetterend happy end.

Volumeknop omhoog.....Schlagermusik. Bianca en Shana boven op de Stammtisch. De rest kan ik maar beter niet opschrijven.
Babylon zoals het altijd is en moet zijn. Dit gelooft geen mens buiten de muren van Babylon.

Bianca en Klara hebben de sfeer wel gemaakt in Babylon gisteren.
Ondanks de gezelligheid gooide ik iets na elven de handdoek in de ring. Vond het welletjes geweest.
De drankjes betaald en een tientje in het potje van Klara (jarig)

Topdagje in Babylon

Illusion Plopp!
 
Seit
Dez 2013
Beiträge
51
Babylon 8 september en een après ski op 9 september (verjaardag Firehawk)

Vrijdag 8 september
Alreeds een tweetal weken terug afgesproken met een paar bekenden en onbekenden van het forum om elkaar te treffen in Babylon op vrijdag. Het is altijd weer prettig om leden voor de eerste keer naar de Sündenpfuhl af te laten reizen. Slechts één keer mee gemaakt dat een lid na zo'n eerste bezoek aangeeft: Babylon eens en nooit weer!

Het was vrijdag een potverjandorige gezellig dag. Alweer moet ik zeggen. En dan waren Bianca en Klara nog niet eens aanwezig.

Op de parkeerplaats trof ik een bekende. Samen naar binnen. We waren al om 10 voor 11 binnen. Dan is er nog geen damesparade aan de receptie. De meeste Imps lopen dan nog in pyjama of kleding rond. Mijn entree betaald bij Tina.

Eerst pot koffie en een peuk. Moest zelf ook nog een beetje op gang komen. Na een wandeling door het gebouw, de tuin en het terras, verscheen Johanna al in beeld. Met z'n drieën gezellig Hollands ouwehoeren aan de Stammtisch onder het genot van een broodje. Johanna zeker een optie vandaag, maar er was al wachtende voor mij grin.gif Dus ging Sjeuf op zoek naar een andere optie.

Paris
En dat werd Paris. Lijstjes heb ik al lang niet meer, maar Paris trok bij vorige bezoekjes altijd wel mijn aandacht. Optisch een lekker ding en altijd een prachtige glimlach op haar gezicht. Ik trof Paris op het terras. Een leuk gesprek in het Engels volgde. Een dame die de tijd neemt om je wat beter te leren kennen. Na een klein half uurtje richting kamer getogen. De vonken vlogen er meteen af. Een 100% GFE meid en een lieffie pur sang. Vrolijk type met de nodige humor. Ik mag dat wel.
Een vol uurtje met Paris op de kamer geweest. Een volgende kamer zal niet lang op zich laten wachten.

Na de kamer waren alle stapmaten inmiddels gearriveerd. Sommigen kenden elkaar nog niet. Het pakte goed samen! Ouwejongens krentenbrood. Dat is toch een basis die nodig is voor gezellige dag tussen het wippen door. "Wie is dat daar met die blonde haar? " "Lekker ding zeg! " "Is die goed? " Het ging de hele dag door zo. Genoten van het plezier van die gasten die zich allemaal als een kind in de ballenbak voelden.
Het weer zat niet echt mee. Met regelmaat kwam het met bakken uit de hemel. Tijdens droge perioden was het toch goed vertoeven op het terras met de kachels er bij.

Gina klom regelmatig in de danspaal. Gaf prachtige shows weg, waarmee ze veel applaus verdiende. Het eten was, zoals altijd in Babylon weer dik in orde. Veel verschillende gerechten en regelmatig werd alles ververst. Geen BBQ, dus er kon a la carte worden gegeten.

Rond 15 uur werd de komst van Jeanette verwacht. Echter, die leek in eerste instantie Babylon vandaag links te laten liggen. Tot veler verbazing maakte ze een uur later dan normaal toch haar opwachting. Zoals altijd komt ze een paar smakkerds brengen. Het is en blijft een lekker ding! De AWL was ietwat afwijkend van de werkelijkheid. Geen Bibi en geen Chistina, maar wel aanwezig was Karla. Die is weer terug van vakantie.

Op het terras kreeg ik gezelschap van een mooi blonde dame, die zich voorstelde als Nelly. Nelly wilde wel heel snel naar de kamer naar mijn mening. Dat voelde niet goed. Haar avances dan ook afgeslagen.
Bijgekletst met Diana en Susy. Ik vind het een prachtmeid als ze door het gebouw paradeert. Diana zal een van de komende bezoekjes met een kamertje worden verblijd, verwacht ik.

Johanna
Tegen een uur of 4 begon kleine Sjeuf weer rare trekjes te vertonen. Dan weet ik al weer hoe de vlag er bij hangt. Johanna was toevallig een keer vrij. Ze had veel te doen, dus meteen maar even geschaakt. Na wat smalltalk snel de douche in en op -1 ergens een kamer opgezocht. Anderhalf uur met deze blondine geworsteld. En weer van een uitstekend niveau.

Hoewel ik in de loop van de avond best nog zin had in een kamertje, kwam het er niet meer van. Het slap geouwehoer met de maten was daar debet aan. Het regende inmiddels weer pijpenstelen. Met mijn hummer(tje) is het dan toch uitkijken. Zeker op de Duitse autosnelwegen, waar ZOAB nog maar zelden wordt toegepast.
Mijn vinootjes afgerekend, waarbij ik er achter kwam dat de prijs weer is verhoogd naar €10 per glas. Er moet bij vermeldt worden, dat de glazen wel tot aan de nok toe worden gevuld. Gevoelsmatig gezien vind ik dat een grens is overschreden.

Rond 23 in de stromende regen naar huis!

Zaterdag 9 september
De volgende dag geheel onverwacht weer terug naar Bab voor een après ski. Ook om Firehawk, die zijn verjaardag vierde, te feliciteren.
Om 12 uur binnen. Er was al een aantal verjaardagsvierders aanwezig. Na de inwendige mens te hebben versterkt een hele poos zitten ouwenelen met vanKees en Paris. Jeanette liep zo maar vrij rond. Als ik vooraf had geweten hoe de enige kamer van de dag zou verlopen, dan kan ik mij nu alleen maar voor de kop slaan banghead.gif
Ik kon maar een paar uurtjes blijven. Veel kameren zat er niet in.

Gina
Zou ik het wel doen, zou ik het niet doen. Bij Gina heb ik altijd een twijfel gehad. Ook toen ze nog in Sixsens werkte. Bij twijfel steek ik normaal gezien nooit over. Echter, de lovende recensies van de laatste tijd in Babylon, met regelmaat in de danspaal klimt en het feit dat Gina er gewoonweg goed uit ziet, heb ik me laten overhalen. Achteraf gezien had ik beter mijn gevoel kunnen volgen. Op de kamer bleek het meiske vol stress te zitten. Wellicht heeft het gelegen aan het feit dat ze totaal opgefokt was, want deze kamer was absoluut niet Babylon waardig!

Emma is ook weer terug van vakantie! Was bijna nog met Emma op de kamer beland. Emma heeft van die slimme trucjes om je op de kamer te krijgen. Een tepeldraaister van jewelste. Gelukkig zegevierde het verstand!

Eindelijk een keer goed nieuws. Voor Teddy is Violetta weer terug van vakantie!

Illusion Plopp!
 
Seit
Dez 2013
Beiträge
51
Mijn laatste 'vrijgezellenweekend' (8 en 9 sep) zat er op! Ik kijk er met plezier op terug.

Dinsdag 12 september
Afgelopen dinsdag retour à Bab voor een kort bezoekje. The Queen of Sheffield is back! Ik moet me weer gaan gedragen.
Bij binnenkomst ging Violetta net naar de kamer, maar ze vond toch even tijd om een paar knuffels en natte lebbers te komen brengen.

Het kwam me wel goed uit, dan kon ik even relaxen. Koffie, broodje en après een peuk.
Na ruim een uur verscheen the Queen op het terras en het werd een innig onderonsje. Na 5 weken viel er ook wat te vertellen en zo :bknutsch:

Nog steeds een lekkere blondie, maar toch een iets ander haarkleurtje. En nog steeds even 'naughty' als altijd. Mjammie!

Tijd voor een schrobbeurt en huppakee...! 'Lekker Ding' en 'Teddy' oftewel the Beauty and the Beast to the room. Wat heb ik die TZ en knuffels gemist! Enfin, de rest laat zich raden. Een ontspannen GFE en een zwetend PSE nummer! Jaja, the Queen weet nog precies waar aan 'gedraaid' moet worden :harfe:
Na de kamer met Karla en Violetta op het terras zitten nagenieten. De vakantie'pret' van Karla mogen aanhoren. Dat is er ook eentje waar je als ouder tijdens de pubertijd kopzorgen van kunt hebben...wat een hete doos!

Rond 18 uur naar huis!

Vrijdag 15 september
Voor het gewone 'gangbare' clubbezoek op vrijdag 15 sept terug naar de Imps. Ook nu zonder alibi, maar kon toch tot tegen 20 uur blijven.
Reeds voor 11 uur binnen. Na 10 keer het volle pond van €60 te hebben betaald, was vandaag een gratis entree! Een leuke binnenkomer!

Direct na mij kwamen twee Nederlanders binnen met wie ik meteen in gesprek kwam. Helaas nog geen schrijvers op dit forum, maar wat niet is, kan nog komen.
Beiden voor de eerste keer in Babylon. Met de functie van chef rondleidingen de heren op sleeptouw genomen. In ieder geval weer twee klanten die Babylon vaker gaan bezoeken.

Met Violetta een date geregeld voor later in de middag. Er zouden namelijk nog twee bekenden hun gezicht laten zien deze vrijdag. Anders zou ik die zo maar mis kunnen lopen.
Na hun binnenkomst met beide heren bijgekletst. Babylon was hun derde dag van een drie-daagse neuktoer door Duitsland.

De tijd verstreek, dus maar eens op zoek naar een voorgerechtje! Mijn voornemen was een onbekende Imp. Ik had Bibi geschoten. Die zat helemaal achter in de bar in een tweezitter direct naast het gangpad.
Met raketsnelheid richting douche en het boeltje ff lekker afgesopt. Vanuit de douches, langs de receptie, door het gangpad en wilde zo naast Bibi in de sofa ploffen. Net op tijd kon ik van koers veranderen, want inmiddels had een klant met donkere huidskleur plaatsgenomen naast Bibi. Zat bijna bij die kerel op schoot! :puh:
Een hilarisch moment!

PARIS
Dan maar verder zoeken. Echter geen opties zoals Erika (hu), Alesia, Diana, Luana, Susi, Thea... Kolere! Het leek wel of iedereen op kamer lag. Nog niet zo lang geleden gekamerd met Paris. Paris gaf de nodige warme presales. Haar zwoele TZ, dirigeerden mij richting kamer. Er zat overdruk op de ketel en die moest eraf! Prima kamer weer. Het ging deze keer wel heel snel, want ruim binnen het half uur was de kamer helemaal gewit!

Mijn stapmaten wilden nou wel eens weten wie de Nederlandse Johanna is. Johanna was in de kleedkamer. Met 5 geile bokken stonden we te wachten bij de receptie met zicht op de deur van de kleedkamer. Nadat 5-6 keer de verkeerde dame uit de kleedkamer was gekomen, kwam dan eindelijk Johanna naar buiten. Ze vloog om mijn nek en ik droeg haar naar het stelletje 'verlegen' pubers. Johanna had weer een paar klantjes er bij. :f_fr:

De AWL klopte qua aantal dames wel. Zo'n 45 Imps aanwezig. Wel op de lijst, maar niet aanwezig: Bella, Dea, Emilia en Maya. Daarentegen niet op de lijst, maar wel aanwezig: Bianca, Jeannete, Klara, Marina, Shana en Victoria.
Dat Bianca en Klara weer terug waren, was duidelijk hoorbaar. De meiden zorgden weer voor de nodige ambiance. "Heute alleine Mund-ficken und Morgen alleine Muschi-ficken", aldus Bianca. Laat Bianca maar schuiven. Alleen wilde ze geen Baileys vandaag. :boing:

Inmiddels was Violetta weer vrij, maar ik vond een kamer nog te kort op de vorige. Al snel verdween ze weer met een klant.
Twee stapmaten wilden ook nog kennis maken met Jeanette. Daar waren ze erg nieuwsgierig naar. Die was nog niet binnen, maar zo tegen drieën kan je haar wel verwachten. Weer stonden we als een stel pubers bij de receptie. Ik bedacht mij ineens...mmmmmm?! Violetta maakt meestal lange kamers. Laat ik nog een tussengerecht nemen met Jeanette als dat al überhaupt lukt.
Der Klingel!
De Duitse furie kwam binnen en ík moest 'toevallig' naar de kleedkamer. :grins:
Zoals altijd een paar smakkerds en een date was meteen mogelijk. Uiteraard moest ze zich nog in Eva kostuum hijsen. Daar wacht Sjeuf dan wel op.
Jeanette is koud uit beeld, komt Violetta al van de kamer. Shiiiiittttt! :spinne:

Nou, na mij de zondvloed! Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Jeanette zag ik als eerste terug in bar, maar die liep linea recta naar de tuin. Haar vaste plek. Het spreekwoord: als Mozes niet naar de berg komt, verplaatst de berg zich wel naar Mozes, gaat bij mij niet op!
Even later zat ik lekker ineengestrengeld met Violetta op een van de sofa's! Nog een peuk op het terras en dan richting kamer. Echter, dat liep een beetje uit. Zeker een uur zitten kletsen met de bekende maten, Karla, Diana en Violetta. Dat leidde uiteindelijk voor één van de stapmaten tot een trio met Karla en Diana, hetgeen een daverend succes was. Althans dat hoorde ik later. Een optie om in het achterhoofd te houden.

VIOLETTA
Twee bellen wijn besteld...en dan eindelijk met the Queen naar de kamer.
De dubbele kamer met scheidingswand op de eerste verdieping. Ik heb er geen moeite mee als de buren horen dat Violetta mijn appeltjes net een beetje te ver naar rechts draait :axt:
Twee uurtjes Topservice! En vooral "viel Loel und viel Spass"! :bett:

Aftersales zaten er vandaag niet in. Violetta was na de kamer al weer meteen op hok.
Nader kennis gemaakt met Jessy en Valentina. Valentina was bij vorige bezoekjes al eens komen polsen. En inderdaad, Valentina heeft silli's. Die waren me de vorige keer niet opgevallen. Een van de weinige meiden, waar dit goed is gelukt. Geen verkeerde meiden zo op het eerste gezicht. Wie weet next time.

Gina vertoonde haar kunstjes aan de danspaal. Er was weer de nodige openbare actie! Een blaasconcert aan de bar, waarbij cheffe Eddy de champagnefles opentrok om Georgiana een extra smaakje mee te geven tijdens het nuttigen van haar 'Bratwurst'!

De nieuwe sauna en whirlpool worden naar verwachting half oktober in gebruik genomen. Er komt een ingang vanuit de bar!

Vier keer Babylon in 8 dagen... :rechnen: Tijd voor een weekje rust! Na afscheid genomen te hebben van de bekenden, de deur van de Sündenpfuhl achter mij dicht getrokken. Weer terug in de echte wereld. Was het maar omgedraaid...zucht!

Illusion Plopp!
 
Seit
Sep 2017
Beiträge
17
Hoi iedereen
Net nieuw hier en ik kom direct ter zake: hoe staan de girls tegenover uitgebreid condoomgebruik? Een blowjob mét, is dat helemaal not done, of kan het zonder problemen?
De meisjes zien er nl super uit, maar safe sexy is voor mij een dealbreaker...
Grtn
Jazzman
 
Zurück
Oben