• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
Seit
Okt 2017
Beiträge
3
Het wordt voor mij de eerste keer in een FKK club. Kan iemand mij vertellen hoe het gaat? Je komt binnen en dan? Moet je je omkleden of geheel naakt naar binnen gaan? of moet heb je een badjas of handdoek aan?
Alvast bedankt
 
Seit
Feb 2011
Beiträge
67
Het wordt voor mij de eerste keer in een FKK club. Kan iemand mij vertellen hoe het gaat? Je komt binnen en dan? Moet je je omkleden of geheel naakt naar binnen gaan? of moet heb je een badjas of handdoek aan?
Alvast bedankt
Je belt aan, de deur wordt geopend en je gaat binnen. Je gaat een gangetje door tot aan de balie waar je niet alleen verwelkomt wordt door de thekefrau ( dame aan wie je het toegangsgeld (60 Euro) betaalt ) maar waar eer ook een rijtje naakte dames je staan op te wachten om even dag te zeggen. Dat begint dus goed, je hebt al meteen een klein overzichtje van welk vlees je vandaag in de kuip hebt ;-) Aan de balie krijg je 2 handdoeken ( eentje om rond jouw heupen te slaan en eentje om te gebruiken bij het douchen ). Je gaat je nadien omkleden in de kleedkamer vooraan in het gangetje waar je net bent doorgelopen. Mooie recent vernieuwde kleedkamer met heerlijke douches. Na jouw dagdagelijkse kleding te hebben omgewisseld voor een handdoek rond de heupen gebonden kan je dan de club verder verkennen. Je kan er rustig aan de bar iets drinken, je kan er zelf ( a la carte ) iets om te eten bestellen om in de club te nuttigen en natuurlijk kan je wat rondkijken naar de mooie naakte dames die deze club zo leuk maken. Op de benedenverdieping zijn er 2 sauna's en op de boven verdieping is er een kino. Verder zijn er doorheen heel de club heel wat kamers om zicht met een dame in af te zonderen. In tegenstelling tot veel andere clubs jagen de dames niet (te) veel. Als er al een dame haar diensten aan biedt, maar je dit of die niet ziet zitten is een "Nein danke, leider nicht" geen enkel probleem. Als er een dame is waar je wel wat intiemer zou mee willen zijn, dan ga je gewoon naast haar zitten, sla een praatje en beslis op basis van dat praatje of er verdere werkzaamheden volgen op een kamer. Het hoeft neit op de kamer te gebeuren want in Babylon is eer af en toe ook wel wat publieke actie, zowel in de lounge of aan de bar, maar meestal in de kino. Leuk voor diegene die een exhibitionistisch kantje hebben en dan potentieel ook leuk voor de collega's die dan weer een voyeuristisch kantje hebben. Voor elk wat wils in Babylon. Veel plezier met jouw eerste bezoek.
 
Seit
Dez 2013
Beiträge
51
Je krijgt een handdoek. Er zijn geen badjassen. Je mag er zelf wel een meenemen.
De meiden lopen naakt en de klanten met een handdoek. Bij binnenkomst betaal je entree. Voor dat bedrag is alles gratis (eten, drinken, sauna, zwembad, muv wijn en sterk alc.).
Het contact met de meiden ontstaat vanzelf. Neem vooral even de tijd om alles goed in je op te nemen. Meiden komen naar je toe, of je gaat stapt zelf op een dame af. Er wordt door de meeste meiden ruim de tijd genomen om elkaar te leren kennen. Is er een klik en heb je zin in een wip, dan ga je naar de kamer. De kamertijd moet je betalen €50 per half uur of een veelvoud er van. Dit los van eventuele extra's.
Ik ben er doorgaans elke vrijdag. Altijd handig om de eerste keer een gids te hebben.
 
Seit
Sep 2017
Beiträge
17
Cannot wait... De zenuwen gieren nu al, en ik ga pas op 11 oktober... Zelfs zonder seks vind ik het idee op zich al meer dan de moeite waard (drankje, naakte schoonheden, wat gluren...). Al kan ik mij niet inbeelden dat ik 'njet' zou zeggen tegen pakweg Amalia of Karla...
 
Seit
Feb 2011
Beiträge
67
Cannot wait... De zenuwen gieren nu al, en ik ga pas op 11 oktober... Zelfs zonder seks vind ik het idee op zich al meer dan de moeite waard (drankje, naakte schoonheden, wat gluren...). Al kan ik mij niet inbeelden dat ik 'njet' zou zeggen tegen pakweg Amalia of Karla...
Veel plezier op 11 okt Jazzman. Ik snap dat het voor jou spannend is, maar garandeer je dat een bezoekje aan Babylon zeer goed zal meevallen en zeker voor herhaling vatbaar zal zijn. Let op voor verslaving ;-) Ik garandeer je ook dat er meer meiden dan Amalia of Karla zullen zijn waar het moeilijk neen tegen zeggen zal zijn. Maar daarom zijn bezoekjes aan Babylon steeds voor herhaling vatbaar. Je kan er bij elk bezoek steeds opnieuw tegen andere meiden niet neen zeggen ;-)
 
Seit
Sep 2017
Beiträge
17
Thanks Bart. Ik laat dan wel weten hoe het afgelopen is.
Veel plezier op 11 okt Jazzman. Ik snap dat het voor jou spannend is, maar garandeer je dat een bezoekje aan Babylon zeer goed zal meevallen en zeker voor herhaling vatbaar zal zijn. Let op voor verslaving ;-) Ik garandeer je ook dat er meer meiden dan Amalia of Karla zullen zijn waar het moeilijk neen tegen zeggen zal zijn. Maar daarom zijn bezoekjes aan Babylon steeds voor herhaling vatbaar. Je kan er bij elk bezoek steeds opnieuw tegen andere meiden niet neen zeggen ;-)
 
Seit
Sep 2017
Beiträge
17
En dan nog een praktische vraag, misschien niet de allerbeste ooit...
Als je gehanddoekt in de bar of lounge of... zit, kun je dan bijv. rustig een magazine lezen of zo?
En, strekt het tot aanbeveling je tandenborstel mee te nemen, of volstaat een grondige poetsbeurt vóór het bezoek?
 
Seit
Dez 2013
Beiträge
51
Je mag en kan overal de krant lezen. Het is niet gezegd dat je zo nu en dan eens 'bezoek' krijgt van een Imp! Als je echt met rust gelaten wenst te worden, geef je dat gewoon aan.
Ik douche altijd direct voor een kamergang. Ik neem altijd een een tandenborstel, tandpasta, mondspoeling, deo en aftershave mee en gebruik deze tijdens het douchen. Hygiëne staat bij mij hoog in het vaandel en de meiden waarderen dat.
De meeste bezoekers hebben geen mondspoeling en dergelijk bij zich. Ieder zijn ding! Er is wel mondspoeling beschikbaar bij de receptie.
 
Seit
Sep 2017
Beiträge
17
Je hebt een punt (tanden)
Ik stel de vraag over leesvoer omdat ik mij afvraag hoe ik daar ga relaxen met al dat bloot rond mij... Veel rondkijken: check. Gesprekken met onbekende heren: dunno. Een mens moet iets om handen hebben, en constant kameren is ook geen optie.

Je mag en kan overal de krant lezen. Het is niet gezegd dat je zo nu en dan eens 'bezoek' krijgt van een Imp! Als je echt met rust gelaten wenst te worden, geef je dat gewoon aan.
Ik douche altijd direct voor een kamergang. Ik neem altijd een een tandenborstel, tandpasta, mondspoeling, deo en aftershave mee en gebruik deze tijdens het douchen. Hygiëne staat bij mij hoog in het vaandel en de meiden waarderen dat.
De meeste bezoekers hebben geen mondspoeling en dergelijk bij zich. Ieder zijn ding! Er is wel mondspoeling beschikbaar bij de receptie.
 
Seit
Feb 2011
Beiträge
67
Je hebt een punt (tanden)
Ik stel de vraag over leesvoer omdat ik mij afvraag hoe ik daar ga relaxen met al dat bloot rond mij... Veel rondkijken: check. Gesprekken met onbekende heren: dunno. Een mens moet iets om handen hebben, en constant kameren is ook geen optie.
Er zijn genoeg mogelijkheden om de "tijd te doden" ;-) Gewoon rondkijken en genieten van de rondhuppelende mooie dames, in de kino wat inspiratie opdoen door bekijken van een film ( of soms zelfs wat "live action"), een drankje (of meerdere) nuttigen aan de bar, rustig een hapje eten, een saunaatje nemen ( zowel hete als warme sauna beschikbaar in kelder ), afhankelijk van het weer ( dus nu vermoedelijk niet meer ) een plonsje nemen in het zwembad en wat uitrusten naast het zwembad, een paar praatjes met de dames ( al zou ik een iets langer gesprek met een dame zeker waarderen met een kamer, tenzij de dame zelf aan geeft geen probleem te hebben met een lange babbel zonder een vervolg (=kamer) ), een paar praatjes met medewandelaars ( al geeft jouw "dunno" aan dat dit niet hoog op jouw lijst staat & alle begrip daar voor). In ieder geval kan je zonder verveling een aantal uren doorbrengen in Babylon & mocht je daar toch aan twijfelen dan kan je, zoals knaktuut al aan gaf, zeker een krant of een magazine lezen. Ik heb dit al meermaals medewandelaars zien doen. Zelfs een boek lezen kan en heb ik al gezien in Babylon, al zou ik zelf niet weten hoe me te concentreren op het verhaal ;-(
 
Seit
Sep 2017
Beiträge
17
Er zijn genoeg mogelijkheden om de "tijd te doden" ;-) Gewoon rondkijken en genieten van de rondhuppelende mooie dames, in de kino wat inspiratie opdoen door bekijken van een film ( of soms zelfs wat "live action"), een drankje (of meerdere) nuttigen aan de bar, rustig een hapje eten, een saunaatje nemen ( zowel hete als warme sauna beschikbaar in kelder ), afhankelijk van het weer ( dus nu vermoedelijk niet meer ) een plonsje nemen in het zwembad en wat uitrusten naast het zwembad, een paar praatjes met de dames ( al zou ik een iets langer gesprek met een dame zeker waarderen met een kamer, tenzij de dame zelf aan geeft geen probleem te hebben met een lange babbel zonder een vervolg (=kamer) ), een paar praatjes met medewandelaars ( al geeft jouw "dunno" aan dat dit niet hoog op jouw lijst staat & alle begrip daar voor). In ieder geval kan je zonder verveling een aantal uren doorbrengen in Babylon & mocht je daar toch aan twijfelen dan kan je, zoals knaktuut al aan gaf, zeker een krant of een magazine lezen. Ik heb dit al meermaals medewandelaars zien doen. Zelfs een boek lezen kan en heb ik al gezien in Babylon, al zou ik zelf niet weten hoe me te concentreren op het verhaal ;-(
Hoi Bart
Praatje maken is zeker geen probleem, maar ik weet eigenlijk gewoon niet goed wat te verwachten. En ja, kijken zal best wat tijd opslorpen... wat live action kan ik best smaken.
Het komt wel goed.

Dan nog een (voorlopig) laatste vraagje: wat is er in standaardtarief van 50 per 30 min. inbegrepen naast pijpen en neuken? Mag je de meisjes daarvoor kussen (borsten/poes), mag je vingeren/strelen...? Borsten zoenen en vingeren staan hoog op mijn verlanglijstje
Grt
Jazzman
 
Seit
Feb 2011
Beiträge
67
Hoi Bart
Praatje maken is zeker geen probleem, maar ik weet eigenlijk gewoon niet goed wat te verwachten. En ja, kijken zal best wat tijd opslorpen... wat live action kan ik best smaken.
Het komt wel goed.

Dan nog een (voorlopig) laatste vraagje: wat is er in standaardtarief van 50 per 30 min. inbegrepen naast pijpen en neuken? Mag je de meisjes daarvoor kussen (borsten/poes), mag je vingeren/strelen...? Borsten zoenen en vingeren staan hoog op mijn verlanglijstje
Grt
Jazzman
In de 50 Euro voor 30 minuten zijn pijpen, neuken, strelen, poes en borsten zoenen inbegrepen. Zaken waarvoor typisch extra wodt gevraagd, als de dame het sowieso al toe laat of aanbiedt, zijn bv. anaal, klaarkomen op lichaam/borsten, etc... Vingeren laat niet elke meid toe, dus om verrassingen te vermijden ( nl. op de kamer er pas achter komen dat dit bij die bepaalde dame niet mag of dat er door die bepaalde dame een extra van bv. 25 Euro voor wordt aangerekend ) kan je dat gewoon tijdens de kennismakingsronde effe vragen en bespreken. Bij de profielen van de dames die je hier op de website van Babylon kan vinden kan je ook nagaan of een bepaalde dame vingeren in haar portfolio heeft zitten of niet, maar mijn ervaring hiermee is dat dit toch niet steeds 100% klopt. Dus toch effe beter op voorhand vragen aan de dame in kwestie. Dus pijpen, beffen, neuken, strelen, borsten zoenen : geen probleem & geen extra kost. Vingeren : best effe op voorhand bevragen.
Succes.
 
Seit
Sep 2017
Beiträge
17
Mag ik ervan uitgaan dat de diensten in het overzicht van een dame die geen * hebben, standaard zijn?
Hoe dan ook, duidelijke afspraken maken zorgt voor goede vrienden
 
Seit
Feb 2011
Beiträge
67
Mag ik ervan uitgaan dat de diensten in het overzicht van een dame die geen * hebben, standaard zijn?
Hoe dan ook, duidelijke afspraken maken zorgt voor goede vrienden
Yep, voor diensten met * best effe vragen op voorhand, maar dat is eigenlijk voor alle diensten zo, tenzij je na een aantal bezoekjes de dame(s) reeds goed kent en zij jou reeds goed kennen, dan hoeft er niet zoveel meer besproken te worden. Maar in jouw geval is dat pas voor binnen een aantal maanden/bezoekjes ;-)
 
Seit
Okt 2017
Beiträge
3
[Quote = "Bart007, rapportage: 31195, deksel: 524"] This is a stomp artikelen. Het is niet een goed idee, maar het is een goed idee om een goede tijd te hebben. Dat Begint DUS goed, afhankelijk roept al meteen Een klein overzichtje van vlees verdord door Vandaag in De Kuip roept ;-) Aan de balie krijg 2 per handdoeken (eentje om rond te Jouw heupen Slaan en eentje Om Te gebruiken bij Het douches). Afhankelijk Gaat per Nadien omkleden in de kleedkamer vooraan in de Gangetje Waar het net doorheen is gegaan. Mooie recent vernieuwde kleedkamer met heerlijke douches. Na Jouw dagdagelijkse kleding te Hebben omgewisseld voor ten handdoek rond de heupen Gebonden Kan je dan de club verder onmiskenbaar. Het is mogelijk om een hapje in de bar te halen, of een drankje. Op de benedenverdieping Zijn er 2 sauna's en op de bovenverdieping is HIJ Een bioscoop. Om in beheer te zijn van sb. In tegenstelling tot veel andere clubs zijn de dames niet (te) veel achtervolgen. Toen HIJ al Een dame haar diensten aan Biedt, afhankelijk Maar DIT klinknagel Ziet van de Zitten is een Geen "Nee, dank u niet" kleinzoon Probleem. Toen HIJ Een dame is waar je wel wat intiemer Zou zijn mee wil, dan ga NAAST haar Zitten door gewoon, sla Een praatje en beslis op basis van DAT praatje Ervan Verdere Werkzaamheden volgen op Een kamer. Het Hoeft neit op de kamer te Gebeuren sake eer in Babylon is af en toe dus wel wat actie Publieke, zowel bar in de lounge van de aan de, de Maar meestal in de bioscoop. voyeuristische Een van de exhibitionist Kantje Hebben en dan Potentieel zo Leuk voor de collega's dan weer een Leuk voor de genen Kantje Hebben. Voor elk wat in Babylon wil. Veel plezier met je eerste bezoek. [/ QUOTE]
Ok Thanks! Klinkt goed. Ik ga zeker binnenkort een x langskomen.

Nog even een andere vraag.. wat voor leeftijden lopen daar gemiddeld rond? Is hij oud of toch vrij jong? Van beter gemengd? Daarnaast wanneer betaal je de dames? Op de kamer of als je weggaat? Cash?
Gewoon benieuwd wat ik daar kan verwachten
 
Zuletzt bearbeitet:
Seit
Dez 2013
Beiträge
51
De jongste bezoeker die ik ken is 23....en de oudste bezoeker ruim in de zeventig.
Slanke en knappe figuren, of zoals ik met een DoppelXL. Het valt echt niet op!
De dames betaal je cash na afloop van de kamer in de kleedruimte. In de kleedruimte heb je een afsluitbaar kastje waar je je kleding en andere persoonlijke spullen in bewaard (portemonnee en telefoon).
 
Seit
Okt 2017
Beiträge
3
De jongste bezoeker die ik ken is 23....en de oudste bezoeker ruim in de zeventig.
Slanke en knappe figuren, of zoals ik met een DoppelXL. Het valt echt niet op!
De dames betaal je cash na afloop van de kamer in de kleedruimte. In de kleedruimte heb je een afsluitbaar kastje waar je je kleding en andere persoonlijke spullen in bewaard (portemonnee en telefoon).
Ok, duidelijk. Dus ik moet wel genoeg cash meenemen. Goed dat ik dat even vraag want ik ben Brazilië gewent daar werken de damens met nummers en moet je achteraf afreken bij receptie. Dus bedankt. Ik denk dat ik aanstaande zondag m'n eerste bezoekje ga wagen. Ik heb al gezien dat dan niet de grootste keus aan dames aanwezig is maar komt even zo uit. Is gelijk een mooie trial qua uitproberen voor mij :) Alls iemand van jullie dan toevallig aanwezig is, je herkent me aan m'n rooie baard. Bedankt voor jullie hulp en tips! Is echt heel behulpzaam.
 
Zurück
Oben