• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
  • Vatertag im Babylon am Donnerstag, den 9. Mai 2024

    Zur Einladung
Seit
Feb 2011
Beiträge
67
Een paar weken terug was ik nog eens in Babylon voor een kort bezoekje. Ik had gehoopt op een sessie met Jenny of Elli, maar kon geen van beide dames bespeuren. Geen probleem, voldoende andere keuze in deze tent. Laat mij nu net een liefhebber zijn van sauna's - waarom zou ik anders immers naar een saunaclub gaan? :-) :-) :-) - dus zoals zo vaak eerst effe rustig een saunaatje nemen - ik kijk al uit naar de wellness uitbouw boven - dan de douche onder en wat relaxen op een van de ligzetels beneden. Het was redelijk druk met af en aan geloop van DVPs die met hun beertje op de kamers beneden gingen. Altijd heel leuk om daar beneden wat te liggen relaxen en de medeberen met die enorme gelukzalige glimlach na hun sessie van de kamer te zien komen om dan samen met hun DVP weer naar boven te lopen voor het vereffenen van de rekening. Ik lag daar dus wat te relaxen na een deugd doende sauna en een verfrissende douche toen er een mooi dametje op me af kwam en vroeg of ze effe bij mij mocht komen zitten. Daar zeggen we geen neen tegen. De dame haar "pseudoniem" bleek Zara te zijn : nice to meet you Zara. In tegenstelling to bv. Jenny was het met Zara wel heel goed mogelijk om een leuke babbel te hebben in het engels. Tijdens de babbel greep Zara echter al vlug onder mijn berenvel om eens te kijken of Bartje tot leven kon gewekt. Nou, wat denk je. Bartje vond Zara haar lichte strelingetjes zo leuk dat hij snel fier overeind kwam te staan. Ok, weg met dat berenvel dacht Zara en ze knoopte mijn handdoek los om die naast me op de ligzetel te leggen. Daar lag ik dan met Bartje helemaal paraat voor de actie ;-) en Zara haar handjes die er voor zorgden dat Bartje (zijn aandacht) niet zou verslappen :-) Eventjes overwoog ik om daar op die ligzetel wat publieke actie te verzorgen voor de "toevallige" voorbijgangers, maar zo'n ligzetel is toch niet zo comfortabel bv de bedden in de kino. dus toch maar andere plannen smeden. Laten we misschien effe eerst in de sauna met de rode banken gaan en daar wat verder mekaar leren kennen. toen ik me recht zette wees Bartje me fier de weg naar de deur van de sauna. Hier heeft Zara zich op het bovenste bankje gezet zodat ik op mijn knien op het laagste bankje voor haar tussen haar benen kon plaats nemen en haar een lekker likbeurt kon geven. Ten minste, aan de reactie van Zara te horen, zien en voelen genoot ze wel heel erg van de likbeurt. Ofwel kan Zara heel goed acteren ofwel is ze weldegelijk lekker klaar gekomen. In ieder geval hebben we nadien besloten om onze spelletjes verder te zetten op een kamer. Het werd de eerste kamer rechts naast de kamer met inkijkraam, waar een medebeer volop aan het genieten was van een amazone ritje van een van de in Babylon aanwezige gekleurde meiden. Zara en ik bleven eerst nog effe kijken, maar toen ik aangaf dat ik ook wel zo'n ritje zag zitten zijn we de kamer er naast in gedoken. Daar heeft Zara me eerst heerlijk gepijpt om me nadien in Amazone galop het rubbertje te laten vulle. Heerlijk. nog wat liggen nagenieten en na een 10 tal minuutjes samen naar boven om de Euris van eigenaar te laten verwisselen. Gezien ik maar weinig tijd had die dag heb ik nadien vlug een douche genomen en mijn weg richting Nederland verder gezet. Samenvattend : kort bezoek deze keer, maar volop genoten van Zara. Zeker voor herhaling vatbaar, zoals jammer genoeg zo vele DVPs van Babylon.
 
Zurück
Oben