• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
  • Vatertag im Babylon am Donnerstag, den 9. Mai 2024

    Zur Einladung
Seit
Nov 2011
Beiträge
8
Toen ik me aan het afdrogen was kwam Yasmin de kleedkamer binnen met een afgewerkte beer om af te rekenen. Onze ogen kruisten elkaar. Een veel betekende glimlach viel mij ten deel. Plonk.........direct had ik een kapstokhaak onder mijn vel. Wat een lekkere arrogante glimlach. Na een koffie gedronken te hebben aan de bar ben ik eens een rondje gaan maken. In de hal bij de Pathé cinema kwam ik haar weer tegen en bleef ze staan. Ze vroeg waar ik heen ging. Ik gaf aan dat ik op zoekende was. Op haar vraag wat ik zocht antwoordde ik dat ik op zoek was naar viezigheid. Zonder een spier te vertrekken antwoordde ze dat ik dan niet verder hoefde te zoeken. Ik vroeg haar hoezo. Zonder blikken of blozen zei ze het goorste grietje van GT staat voor je. Ik gaf aan dat niet te geloven omdat ze er erg onschuldig uitzag. Na nog enkele minuten gekletst te hebben greep ze me bij mn kleine jongen en zei ze... wil je viezigheid of niet. Ik was met stomheid geslagen en kon niet anders uitbrengen dan sleutel.

Nadat ze de sleutels gehaald had zei ze dat ik haar moest volgen. We kwamen bij de blokhut aan. Na binnenkomst snel het raampje dicht en ze maakte het bed op. direct daarna begon ze te tongzoenen en zakte langzaam af naar onderen om mn kleine jongen in de mond te nemen. Ik liet haar even haar gang gaan en focuste mij op haar grote kijkers die me. aanbleven kijken. Na 3 minuten hield ik het niet meer e n trok haar naar boven, tilde haar op en legde haar op het bed. Een hevige tongzoen sessie volgde. Langzaam zakte ik af naar onderen en likte haar lekker frisse poesje uit na een minuut of tien trok ze haar benen op en gaf aan ook anaal gelikt te willen worden. Na de sappen van haar frisse poesje geproefd te hebben waren bij mij alle remmen los. Vakkundig bewerkte ik haar sterretje onderwijl ik ook haar klitje stimuleerde. Of ze is cum laude geslaagd voor de toneel school of ze kwam na 10 minuten heftig klaar.

Na een korte pauze gaf ze aan dat het mijn beurt was. Van een heftige tongzoen zakte ze langzaam af naar onderen, een lekkere pijpbeurt viel mij ten deel, zeer gevarieerd zo nu en dan met dt tot kokhalzen toe. Ook mijn sterretje werd niet overgeslagen nadat ze met lekker schoon likte had ik op eens een aantal vingers in mn reet. Zo zei ze. Je wou toch viezigheid? Onderwijl pijpte ze verder en zoog het wit uit mn ogen. Ik kon het niet meer verdragen en gaf haar aan dat ik kwam. Ze bleef gewoon doorgaan en ving de hele lading met haar mondje op. Toen kwam ze naar boven en begon te tongzoenen met het zaad nog in haar mond. Na 2 minuten zei ze... Dit is toch wat je wilde.

Ik gaf haar aan dat dit niet alles was wat ik wilde en ze keek me ondeugend aan en zei dan zullen we nog even moeten blijven. Ik gaf haar aan dat dit geen probleem was. Na een klein rust pauze begon ze weer te tongen en zakte wederom naar onderen om me te pijpen en mn anus te likken, na 10 minuten gaf ik aan dat ik haar warme kutje om mn lul wilde voelen. Zonder dat ik er veel van merkte deed ze een condoom om en begon me te berijden. Ik voelde het al snel borrelen. Dit kon niet ik wilde haar van achteren berijden om haar ongelofelijke mooie reet te kunnen aanschouwen dus gaf ik aan van positie te willen veranderen. Geen probleem. Ze draaide direct haar mooie kontje naar me toe en ik mocht haar nemen. Wow wat een uitzicht. Ze spoorde me aan om hard te stoten, wat ik maar al te graag deed. Onderwijl drukte ik met mijn duim op haar sterretje en ze begon hevig tegen te drukken. Voor ik het weet zat me duim in haar kontje. Ze genoot hiervan. Na enkele minuten draaide ze haar hoofd om, keek me geil aan. Stopte ze haar vingers in de mond en duwde me duim uit haar lekkere kontje. Ze begon haarzelf anaal te vingeren, Eerst met 1 en op het laatst had ze drie vingers in haar kontje en spoorde ze me aan nog harder in haar kut te stoten. na een minuut of 3 hield ik het niet meer en spoot ik het condoom vol. Nadat ik uit haar kwam greep ze allebei haar billen en vroeg mij in haar anus te spugen en haar klit te bewerken. Het duurde nog geen minuut of ze kwam ook heftig klaar.

Deze vrouw is 1 en al vunzigheid. Wat een sessie!

Herhalinggevaar 999%
 
Seit
Feb 2012
Beiträge
31
Dit rapport kan niet van deze club zijn.
Ik was met stomheid geslagen en kon niet anders uitbrengen dan sleutel.
Nadat ze de sleutels gehaald had zei ze dat ik haar moest volgen. We kwamen bij de blokhut aan. Na binnenkomst snel het raampje dicht en ze maakte het bed op.
Er is geen blokhut waarvoor een sleutel is nodig, en actueel zijn er helaas nog geen Yasmin.
Betreurenswaardig!
 

Admin

Babylonier
Seit
Dez 2010
Beiträge
10.113
Über den wir uns hier nicht auslassen wollen, die haben bestimmt ein eigenes Forum oder irgendwo eigene Themen...
 
Zurück
Oben