• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
  • Vatertag im Babylon am Donnerstag, den 9. Mai 2024

    Zur Einladung
Seit
Feb 2011
Beiträge
67
Een paar weken geleden nog eens binnen"gewipt" in Babylon en er een heerlijke tijd met Silvia gehad. Terwijl ik een tijdje aan de (nieuwe) bar hing om rustig van een biertje te genieten en wat rond te kijken liep Silvia een aantal keren met dat prachtig lange slanke lichaam van haar en die leuke krullenbol over en weer. Ik was voorheen nog nooit met haar op een kamer geweest, maar nadat ik een tijdje naar haar sierlijk en uitdagend rondlopen had gekeken klopte mijn jongeheer met zijn kopje tegen mijn handdoek om aan te geven dat ik met deze dame toch wel eens een kamertje zou moeten gaan opzoeken. Ik nam dan ook plaats naast Silvia en wat begon als een leuke babbel ging al vlug over in een gevecht tussen onze tongen terwijl ze met zachte strelingen mijn jongeheer op sterkte bracht. Tijd dus om onze activiteiten in een kamer verder te zetten. We gingen naar beneden en namen er de "publieke" kamer aan de kant van de jacuzzi. Het was nog vroeg op de middag en het was rustig in Babylon, dus veel toeschouwers moesten we niet verwachten aan ons venstertje. Op de kamer begon Silvia met een blowjob van grote klasse. Langzaam en heel diep. Ik heb haar een paar keer moeten stoppen of ik was zo al klaar gekomen en ik wilde toch nog heel graag haar nauwe poesje eens voelen. Na een heerlijke blowjob van een kleine 20 minuten dan toch maar overgeschakeld naar cowgirl waarbij Silvia heel langzaam mijn jongeheer in haar strakke poes schoof en sensueel op en neer bewoog terwijl ik haar perfecte tietjes kon masseren. Dat was een heel geil gezicht en blijkbaar niet alleen voor mij want aan het venstertje was inmiddels een medebeer met een brede glimlach en een vette knipoog aan het meegenieten van het spektakel. Ik heb hem achteraf echter niet meer gezien en dus ook niet meer gesproken, maar hoop dat hij van het spektakel genoten heeft. Na een paar minuutjes volgde een explosieve vulling van het rubbertje. Wooow, zalig! Nog een 5 minuutjes nagepraat en nadien een heerlijke douche genomen. Herhalingsgevaar : heel groot. Als aftersales gooide Silvia achteraf ook nog geregeld een knipoog en een kusje en kon er bij het langs lopen ook geregeld nog een strelingetje vanaf. Al bij al een super ervaring. Ook al staat Silvia deze en volgende week niet op de aanwezigheidslijst, toch hoop ik deze of volgende week nog eens in Babylon langs te gaan, want na het schrijven van deze recensie begint er hieren daar toch al weer wat te kriebelen. Babylon : tot snel.
 
Seit
Jul 2016
Beiträge
53
Dat klinkt als een goede ervaring! Ik zie dat meer meiden van de lijst verdwenen zijn. Hopelijk is het aan de vakantietijd te wijten en komen ze ook weer terug :)
 
Seit
Feb 2011
Beiträge
67
Silvia is inderdaad een paar weekjes met vakantie in Roemenie wat natuurlijk geen excuus is om toch nog eens snel in Babylon langs te gaan om er ook met wat andere meiden plezier te hebben.
 
Seit
Jul 2016
Beiträge
53
Ik zit ook al te kijken om Babylon binnenkort weer eens te bezoeken. Misschien overmorgen al :)
 
Zurück
Oben