• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
Seit
Jul 2016
Beiträge
53
Vandaag gekamerd met Ruby. Wat een schoonheid! En wat een natuurtalent.

Het was al mooi om haar vanmiddag in het zwembad bezig te zien. Bij het balspel maakte ze mooie sprongen en zagen haar prachtige borsten er lekker uit. Sowieso ziet ze er prachtig uit. Leuk koppie, prachtige borsten en het gebruinde lichaam helemaal in balans. Aan het begin van de avond toch maar eens op een kamer aangedrongen. Het gesprek van tevoren ging een beetje moeizaam, zoals wel vaker met nieuwelingen. Haar Engels is nog niet al te best en mijn Roemeens ook niet. Ik verwachte dan ook een voorzichtige kamer met een bloedmooie meid, maar haar prestaties op de kamer overtroffen mijn verwachtingen. Overtuigde tongzoenen. Teder gestreel. Nadat mijn jongeheer daarvan enthousiast begon te raken stimuleerde zij dat nog meer met haar hand en daarna haar mond. Toen ik haar heerlijke lijfje verkende met mijn mond, stuitte ik op de piercings door haar prachtige tepels, en dat leek even pijn te doen, waardoor ik daarna haar tepels helaas wat moest ontzien. Ik was al snel botergeil en moest daarom haar pijpkunsten wat afremmen om een vroege zaadlozing te voorkomen en daar ging ze prima mee om. (Sommige collega's worden dan onzeker of ze wel goed pijpen en dan moet je dat gaan uitleggen.) Daarna een condoom om gedaan en even heerlijk geneukt. Eventjes maar, want met deze schoonheid duurde het niet lang voordat ik een heerlijk orgasme kreeg. Topsessie!
 
Zurück
Oben