• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
  • Vatertag im Babylon am Donnerstag, den 9. Mai 2024

    Zur Einladung
Seit
Mrz 2016
Beiträge
3
Met deze beauty had ik veel oogcontact terwijl ze op het ronde ligbed tegenover de bar uitdagend lag te draaien. Ze wenkte me en we gingen samen op het bed liggen en later op een tweezits bank zitten om verder kennis te maken. Vond haar zo'n mooie meid met lekkere flinke billen en ronde dijen dat ik sneller dan gepland met haar naar de kamer ging. Was helaas een kamer waar de rookmelder regelmatig piepte omdat de batterij bijna leeg was (7 of 8 in de kelder). Na wat tongzoenen (wat oppervlakkig) heerlijk 69 gedaan waarbij Paula super fris smaakte. Ze genoot duidelijk want na de 69 kwam ze op mijn gezicht zitten zodat het likken gewoon verder ging. Helaas had mijn kleine vriend een soort snipperdag opgenomen (ik was een beetje moe na de hele dag rondgesjouwd te hebben en een beetje nerveus vanwege al het relatief nieuwe bij Babylon zoals PZC) waardoor ik cowgirl niet kon finishen. Maar gelukkig trokken we afwisselend toch nog aan het langste eind.

Hele leuke dame deze Paula, mooi, lekker, zet zich goed in voor de klant en een zo goed mogelijke date, slechts het tongzoenen was niet echt diep en vingeren wil ze niet. Beffen goddelijk. Redelijke after sales.
sixty9er heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
blue8.gif
 
Zurück
Oben