• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!

Admin

Babylonier
Seit
Dez 2010
Beiträge
10.112

Natascha im Saunaclub Babylon

Natascha ist eine langbeinige naturgeile Gespielin, die leidenschaftlich mitgeht und sehr auf die Befriedigung und Zufriedenheit ihres Sexpartners bedacht ist. Natascha ist sehr schlank, langbeinig und vor allem sehr anschmiegsam. Sie mag Analverkehr und Französisch total (mit Schlucken).

Natascha ist alle paar Monate im Saunaclub bei Köln besuchbar.
 
Seit
Jul 2011
Beiträge
102
Vollbusig und blond

das zog mich an...
Und Sie kann ein bisschen deutsch.
Fühlte mich sehr angezogen, erzählte mir wo sie schon ünerall gearbeitet hat.
Hamburg - Müchen - Fraunkfurt - Schweiz -
Hm, dachte ich, dann weiss sie wo es lang geht.
Aufs Zimmer, und da kam Ihre wahre Erscheinung zutage.
Eigentlich nur alles schnell, angeblich mein kleiner zu gross und zu "krumm".
Es tat ihr weh also nur Handjob.
Wiederholung trotz süssem Body - null
 
Seit
Nov 2013
Beiträge
4
for me she was... the best

Ok, it seems i had a totally different experience with her than you guys (but i admit i got an average sized sausage)

At first, i was reluctant to go with her, because i found her beautiful and in my exprience new girls who are beautiful are more than often giving a so-so service (like their beauty can just explain sexual climax for the man)

I took a long time before coming to her, at first to have a little chat and to see how things would go after that.

And what a surprise! She was sweet, nice, funny, sexy and very communicative. So we joked a bit, discussed a bit, i enquired what i could expect on the room and we went to try it :)

And she delivered what was promised, even more so in fact :
the lady take some (very sexy) initiatives, she has a lot of energy, and she share that energy with you! She accept almost everything (anal is not for her, just now you know), but she is far from shy. She was even a bit too much PSE at first, then i we discoverd a common ground for a fun and intense sex session, and so went teh Sex Friend Experience!

She has beautiful eyes, a killer body and very, very sweet skin.

So, like i said i had an amazing experience with her,
and i'm sure i'll be doing it again with her when she'll be back.

After the room session, she continued to give me some cute attentions on the sofa.

So for me, she's :smile:
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Zurück
Oben