• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
  • Vatertag im Babylon am Donnerstag, den 9. Mai 2024

    Zur Einladung
Seit
Jan 2016
Beiträge
11
Ik had een mooie blonde dame gespot, die ietsje ouder was (schatte haar rond de 30) en ze had mooie normale vrouwelijke vormen en figuur. eerst zat ze op een persoons bankje, maar verhuisde toen naar een groter bankje. Toen ben ik maar eens opgestaan en naast haar gaan zitten. haar naam was Michelle en ze kwam uit Polen, nog niet zo lang in Babylon, hiervoor in Düsseldorf blijkbaar. We waren wat aan kletsen en toen verontschuldigde ze zich, haar moeder belde altijd rond dit tijdstip op zondag en vroeg of ik even op haar wilde wachten in het bankje, ze was zo terug. geen probleem voor mij. Even later kwam ze weer terug, en we konden wat verder kletsen. Ze begon subtiel wat te strelen, ook onder de handdoek, waar Deantje junior inmiddels in vol ornaat paraat stond. Op naar een kamer.

Het werd de kamer vlak bij de zetels bij de TV begane grond. Op dat bankje zaten ook 2 beren, die zullen wel door de dunnen muren wat geluiden gehoord hebben J. Eenmaal op de kamer in wat meer daglicht, zag ze er echt mooi uit. Ze was vriendelijk en we begonnen aan het spel. Ze pijpte heel goed. Ze vroeg of ik interesse had in CIM na het neuken, want dat was haar specialiteit. Ik had daar wel zin in. Ze zei dat als ik dreigde te komen ik dan snel moest melden, dan zou ze gelijk het rubbertje na het neuken eraf halen en mijn Deantje junior in de mond nemen en me helemaal leeg zuigen. Neuken was ook in diverse posities heel goed en een grote finale waarbij ik haar mond vol gespoten heb en ze inderdaad bleef zuigen tot de laatste druppel. Ik stond al 5 dagen droog dus daar kwam een flinke kwak uit.

Al met al een goede sessie met een zeer mooie dame. Als waardering een 8. Tongzoenen vond ik ietsje te mager, maar ik drong zelf ook niet verder hierop aan. We waren na 18 minuten zowat klaar, en ze ging gelijk de boel opruimen en zich weer ‘aankleden’. Dat was dan wel beetje jammer. Anders had ze van mij een dikke 9 gekregen. Maar al met al, goede standaard service in dit half uurtje met CIM als extraatje, waarbij ik waarschijnlijk toch nog ooit eens op herhaling zou kunnen gaan. Omdat ik de 75 euro niet klein had maar wel 80 euro, haar nog 5 euro fooi gegeven, want de CIM was toch echt zwaar in orde. Dat waardeerde ze dan wel weer en ze omhelsde me nog en gaf me nog een dikke kus.
 
Zurück
Oben