• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
  • Vatertag im Babylon am Donnerstag, den 9. Mai 2024

    Zur Einladung
Seit
Mrz 2016
Beiträge
3
Van het uiterlijk van Jolien, halfbloed Duits/Zuid Amerikaans, sloeg ik steil achterover. (een "Luststute")
Voor mij de ultieme verleiding van heel Babylon, bloedmooi, absurd lekker, een uitstraling a la "ik ben hier de allerheetste ****", knalrode lippen, egaal cappuccino gebruind, super lekkere kont en dijen en een geweldig mooie roze gepiercete poes.
Ze was bovendien heel aardig bij onze kennismaking en op de bank kletsten we ronduit en vroeg ze waar ik zoal van hield. Ondanks dat ik een uurtje eerder klaargekomen was met Paula moest ik gewoon met haar naar de kamer, al zou het desnoods alleen maar gaan om 69, PZC en TZ.

Zo gezegd zo gedaan op kamer 16. Jolien kwam over me heen om te zoenen maar het was behalve iets te oppervlakkig ook wat kort. Ze ging niet onverdienstelijk op de PZC toer maar hoe lekker Jolien ook is, mijn grote vriendje had al een krachttoer uitgehaald en werd niet groot. De 69 die volgde vond ik super geil, haar *** is niet alleen zeer mooi en brandschoon maar smaakte ook zalig terwijl ik haar verrukkelijke vlezige billen en dijen bevoelde en licht spankte
tongue.png
.
Toen het duidelijk werd dat er geen leven meer in de brouwerij zou komen (ook al ging Jolien zich wijdbeens vingeren wat een heerlijk gezicht was) met nog een kleine 10 minuten voor de boeg stuurde Jolien voorzichtig aan op afronding. Zelf liet ik toen na haar te vragen de tijd vol te maken met een lekkere face sitting of zoiets. Beloofde haar de volgende keer veel betere prestaties.

Conclusie: ondanks dat Jolien niet op alle onderdelen een top service verleent was het toch een memorabele date want deze ontzettend lekkere chick in 69 verwennen is al onvergetelijk. Voor mij schreeuwt haar extreem lustvolle uiterlijk om een passionele neukbeurt die ik haar de volgende keer meer dan dolgraag zou willen geven.
sixty9er heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
blue7.gif
 
Zurück
Oben