• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
Seit
Jan 2016
Beiträge
11
Goededag Collegae,

Vorige week een heerlijk weekje wintersport achter de rug in Tirol. Groot Chalet met vrienden. Afgelopen zaterdag teruggekomen. Zondag in mijn eigen bedje weer wakker geworden en na 1 week 'droog' gestaan te hebben en vanwege het feit dat het wintersport budget nog niet geheel was opgemaakt spontaan het plan opgevat om eind van de ochtend voor de 2e keer eens Babylon aan te doen. De eerste keer was ook op een zondag ochtend/middag, (3 januari). Ondanks de beperkte line up toen (waarvoor ik al gewaarschuwd was) toch een hele leuke middag gehad aldaar. Nu eens gaan kijken bij grotere dames bezetting. Volgens de aanwezigheid lijst op hun site zouden er 14 dames (15 - de masseuse) aanwezig zijn. Vlak voor vertrek rond 10.30 uur nogmaals gekeken, nog geen wijzigingen doorgevoerd. En ik zag dat Jessica waarmee ik de vorige keer ook een hele goede kamergang gehad had, er ook zou zijn. Die wilde ik vandaag bij 2 geplande kamergangen het liefst als eerste nemen.

Eenmaal aangekomen zo tegen 11.40 aan de deur 'geklingelt'. Werd ontvangen door een andere receptioniste als de vorige keer (deze was van Oosteuropese afkomst leek mij). Stuk of 3 dames stonden me naakt op te wachten, zag al in mijn ooghoeken dat er nog meer dames in de zetels zaten en een stuk of 4 beren binnen. De 60 euro afgetikt, omkleden, douchen, en eerst maar eens een drankje aan de bar. Zaten toch ik schat zo'n 8 dames op de zetels bij de bar. In ontwaarde Jessica helaas nog niet. Totdat ik even meer richting locatie achter de bar in keek, zag ik haar hoofd even boven een zetel uitkomen. Ik dacht: die is reeds bezet. Ik moest toch even naar beneden plasje plegen, en dacht dan loop ik niet weer direct terug naar de bar maar even via de andere kant door de 'lounge' zaal. Zou ik even kunnen kijken of Jessica inderdaad bezet was. Bleek ze er alleen te zitten.
Jessica herkende me nog van 3 weken geleden. Lachte enthousiast, even kort babbeltje gemaakt en naast haar in de zetel gaan zitten/liggen. Daar begon het spel al goed, strelen, tongzoenen, haar hand die reeds onder mijn handdoekje aan het kietelen was en Deantje junior in no time op harde oorlogsterkte. "Der freut sich mich zu sehen" zei Jessica. En zo was het maar net. Ik was nog geen 15 minuten in Babylon, maar na een weekje 'geheelonthouding' hield ik het echt niet meer. Ik dirigeerde ons dan ook naar een kamer. Dit half uurtje werd nog beter dan de eerste keer. Eerste paar minuten tongzoenen en met haar heerlijk harde siliconen borsten spelen. Pijpen uit de kunst, standje 69, met haar zeer hygienisch en smaakvol kutje en ze leek er in ieder geval ook van te genieten. Ze houdt zelf heel er van pijpen en zuigt graag mannen leeg. Ze vroeg of ze me leeg mocht zuigen. maar ik wilde haar ook nog neuken. Dat was geen probleem voor haar, in missionaris haar geneukt en uiteindelijk een ongelooflijk opgespaarde 1 week lading in het rubbertje gespoten. Rubbertje zat echt vol, zag ook Jessica en ze lachtte: "schon lange nicht mehr gekommen, oder? ". Dat klopte als een bus. Nog even kort wat na gekeuveld en heb haar beloofd dat ze de volgende keer me uit mag zuigen, tot grote vreugde van haar. En een volgende keer gaat er met haar zeker nog eens komen. Netjes de 50 euro afgetikt, volgens mij krijg je met haar nooit gezeik over de tijd, die weet denk ik wel waar ze mee bezig is en hoe je 'Stammkunden' moet opbouwen. Nog een dikke tongzoen bij afrekenen als 'afscheid'. Heerlijke iets rijpere zeer goed verzorgde dame is het! Die ziet me zeker terug!
 
Zurück
Oben