• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
  • Vatertag im Babylon am Donnerstag, den 9. Mai 2024

    Zur Einladung
Seit
Dez 2013
Beiträge
51

Afgelopen zaterdag even een paar uurtjes naar Babylon geweest. Plenty opties!

Zou ik het wel doen, zou ik het niet doen. Bij Gina heb ik altijd een twijfel gehad. Ook toen ze nog in Sixsens werkte. Vraag me niet waarom. Bij twijfel steek ik normaal gezien nooit over. Echter, de lovende recensies en het feit dat Gina er gewoonweg goed uit ziet, heb ik me laten overhalen. Achteraf gezien had ik beter mijn gevoel kunnen volgen.

Op de kamer merkte ik meteen dat ze last had van een behoorlijke dosis stress! Die stress kwam er ook meteen uit. Na 10 minuten haar stress aangehoord te hebben.....hetgeen overigens het ene oor inging en het andere oor weer uit, zijn we dan maar gestart met deze sessie. Ik ga het kort houden. Het onderdeel Tongzoenen en knuffelen was niet goed. Nauwelijks TZ, ze had er gewoonweg geen zin in. Ze ging meteen onderaan aan de slag. Het blasen en wip waren dik oké. Dit alles in 15 minuten. Met de 10 minuten stressontlading net geen half uur op de kamer.
Knaktuut en een kamer van slechts 30 minuten. Dat is al weer heel lang geleden.
Wellicht heeft het gelegen aan het feit dat ze totaal opgefokt was. Deze kamer was absoluut niet Babylon waardig! Voor mij geen herhaling.
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Zurück
Oben