• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
Seit
Sep 2013
Beiträge
7
Mynasch clubvierdaagse dag 2
Vrijdag 27 september Babylon

Nog een club waar ik met enige spanning binnen trad…. Uurtje of twaalf…. Ding dong…. Deur open, vriendelijke Theke, en een rijtje zeer fraaie edoch poedelnaakte dames stonden klaar om eens te kijken wie de nieuwe bezoeker zou zijn…. Vond ik wel overweldigend…. Zo’n entree.…Gelukkig bleef Alice alleen achter om mij de weg te wijzen. Heb beslist wel eens een minder fortuinlijk bedeelde gids gehad. Wat een meid zeg. Begrijp nu ook waarom die meiden zich allemaal naar voren snellen als de bel gaat, prima gelegenheid om een eerste klant aan de haak te slaan. Ik bleef sterker dan ik zelf dacht…. Wel nog een poosje gezellig met haar staan keuvelen en af en toe een knuffeltje, maar niet gekamerd! Vond Babylon beslist een leuke club, er waren die middag zo’, twintigtal meiden, wat toenam tot een stuk of dertig. Prachtige meiden erbij zeg…. :smile:Wowie… ook nog een collega beer ontmoet (Licky Luke) die zich zo te zien kostelijk amuseerde. Het is een niet-animeer club, en je moet zelf dus wel iets ondernemen om aan de praat te komen. Maar je hoeft maar een wenkbrauw op te trekken en het pleit is beslecht. Heerlijk tussen de meiden op de bank/sofa gelegen/gezeten, altijd wel een praatje met activiteiten te realiseren.
Vond de kwaliteit van de meiden ongelooflijk, veel jonge ranke prachtig uitziende exemplaren, waarvan de meeste geod aanspreekbaar. (Bianca, (holy moly) Alice….woooppie) geen honderden, maar wel erg lekker allemaal…:):)
Twee brijante kamersessies, eentje met Mona (een oude bekende uit Fungarden). Wat kan ze lekker tongzoenen en pijpen zeg, vol overgave, met kart en ziel (en vooral veel mond). Neuken heel opwindend, en ik wist een super orgasme bij haar op te wekken. Altijd leuk nietwaar. Mona liep ik tegen het lijk in de kino, waar ze een beetje achter een gokapparaat schuilde. Kino was een prima ruimte waar zich later ook het een en nader afspeelde.
Tweede sessie met Svenja. Die had me eerde in het bubbelbad bezocht, en me daar heerlijk betast. Dat vond ik dan ook echt een beloning waard. Heerlijke sessie met een heel gewillige jonge meid.
Verzorging van de behoeftige beer was uitstekend te noemen, ook toen het die vrijdagavond langzaam een ietsje drukker werd. Had niet de indruk dat de club last had van teveel bezoekers…. Ik vind het in ieder geval een prima aanrader.
Anwesenheits liste bleek zeer accuraat!
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Zurück
Oben