• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
Seit
Dez 2013
Beiträge
51
Afgelopen zaterdag Emma weer eens aan een stevig verhoord onderworpen.
Ik had al een paar rondjes gelopen en telkens probeerde Emma de handdoek van mijn r**t te trekken.
Dit lachebekje van 39 is wellicht niet voor iedereen een optie. Zeker niet voor gelukszoekers die 19 al te oud vinden
Doch, ik heb met deze deerne al een aantal uitstekende kamers gedraaid.
De keuze viel dus op Golden Oldie Emma. Emma is er een die al wat kilometers op de teller heeft staan en precies weet wat broodnodig is in the room. Zo ook deze keer. In de bar al een stevige opwarmer gehad. En.....het is een tepeldraaister tot ver over de pijngrens heen. Het zal nog een paar dagen duren eer die overgevoeligheid is verdwenen.

We moesten even wachten op een kamer. Op -1 werd een verhoorkamer gevonden
Het werd een lachen, gieren, brullen kamer. Een vrolijke doos en vooral een hete doos. Tongzoenen een feestje en blasen......ja ze weet er wel raad mee. Geniet ook zelf, dat kan ook bijna niet anders met mijn "was-kwaliteiten". Een ander einde dan de vorige kamers deze keer ;) En een van uitstekende kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar!
 
Zurück
Oben