• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
Seit
Feb 2011
Beiträge
67
Een tweetal weken geleden eindelijk nog eens voor business in NRW regio moeten zijn en
dan maak ik heel graag van de gelegenheid gebruik om wat "after hours" te spenderen in
Babylon. Het was bij mijn aankomst een gezellige drukte met, ik schat, een 20-tal dames
en een 15 tal heren verspreid over het salon en het binnentuintje waar het gezien het
zonnetje lekker toeven was. Ik vind het ontvangstcomitee bij Babylon toch nogsteeds een
heel leuk gegeven, zo'n rijtje naakte dames die je verwelkomen. Alleen jammer dat deze keer
er bij een paar dames met moeite een glimlach vanaf kon en dat er slechts een dame of 2 langer
dan 2 seconden aan de ontvangstbalie bleef staan. De meeste van de dames liepen gewoon plichtsmatig snel
heen en terug tussen het salon en de ontvangstbalie. Niet echt de meest geslaagde ontvangst van
al mijn bezoekjes aan Babylon. Gelukkig kreeg ik een brede glimlach van Bambi en een zachte
ontvangstkus van Alice, niet toevallig 2 meiden waar ik een paar weken voordien nog mee gekamderd had.
Hopelijk is het ontvangstcomitee bij mjn volgende bezoek wat opgewekter en wat langer van duur.

Na mijn typisch ritueel, namelijk kwartiertje sauna, kwartiertje uitpuffen en dan verfrissende douche,
begaf ik me naar de bar. Intussen waren al heel wat meiden en beren verdwenen. Ik denk dat de 9 kamers
wel allemaal volzet waren en dat er ook heel wat dames in hun kleedkamer zaten.
Dus dan maar met een spa rood wat in de kino gaan wachten tot er wat dames
vrij zouden komen en toevallig gelijktijdig ook wat kunnen genieten van Alice die haar orale kwaliteiten
bij een medebeer aan het demonstreren was. Nou : dat deed me toch wel vlug zin krijgen en dus ging ik na een klein
kwartiertje terug naar beneden om gelukkig vast te kunnen stellen dat er heel wat meer meiden aan de bar en
in het salon zaten. Mijn oog viel op de mooie Ilona, die er inderdaad in het echt veel mooier uit ziet
dan op haar profielfoto. Jammer genoeg lag ze tegen een medebeer aangeleund, maar die bleek niet veel
initiatief tot een Zimmer te vertonen, dus dacht ik: ik wacht wel wat en dan zal Ilona straks wel vrij komen.
Helaas, 45 minuten later was Ilona nogsteeds met die medebeer aan het keuvelen, maar niets meer of
niet minder, alhoewel het voor mij duidelijk was dat Ilona wel meer wilde. Bij mij kon ze zeker meer krijgen
maar dat had ze niet door ondanks mijn glimlachen, knipoogjes en subtiele ( misschien te subitiel ) wenken met mijn hoofd.

Dan maar wat verder rondkijken. Jammer genoeg was Roxy nog niet terug van vakantie, want anders had dat wel een
eenvoudige keuze voor mij kunnen zijn, was er ook geen spoor van Bambi meer en Alica, ja, die was duidelijk druk bezet.
Na een tijdje rondkijken kwam er een mooie meid recht over mij een sigaretje roken en ook al had ik
haar al heel veel in Babylon gezien, ik had er tot nu toe nog geen sessie mee gehad.
Deze keer ging ik dus snel naast haar zitten om te weten te komen dat zij Elli was.
Jammer genoeg is Elli's engels niet zo goed en is mijn Duits niet zo goed, maar een mengeling van beide
zorgde er voor dat we toch gezellig met elkaar aan de praat konden. Vermtis alle kamers bezet waren stelde Elli
voor om naar de Kino te gaan. Dat vond ik prima. We hebben daar dan wat liggen knuffelen en Elli heeft er
ook mijn jongeheer wat onder handen en monden genomen tot er een kamer vrij kwam en we naar de kamer achter
het toilet op de bovenverdieping konden. Dit vind ik nogsteeds een van de betere kamers in Babylon, vermoedelijk
hoofdzakelijk omdat ik er mijn allereerste sessie ooit in Babylon ( met Nicoletta ) heb beleefd.

De sessie met Elli was gewoonweg zalig. Gewoon omdat ik van rustig genieten houd en Elli dit perfect kan bieden.
Het werd een heel zalige sessie met langzaam tongzoenen en opwarmen van bepaalde gevoelige zones, gevolgd door een
lange sessie zalig zacht en langzaam pijpen terwijl ik haar ook zachtjes en langzaam kon vingeren.
Na een tijdje werd het dan tijd om over te gaan tot het fikken. Eerst wat doggy, wat met die spiegel boven het bed
een heerlijk uitzicht gaf en waarbij ik toen mijn hoogtepunt er zat aan te komen ben over geschakeld op
missionaris om na een paar diepe halen heerlijk klaar te komen in Elli haar poesje. Na het nodige uitpuffen en
keuvelen gingen we samen aan de balie de sessie noteren. Wat bleek, het half uurtje dat ik gepland had, was 45 minuten
geworden. Ook al scheef Elli maar 1 sessie van 30 mintuten op, vond ik dat gezien de zalige sessie en de extra
tijd die Elli voor mij had gemaakt ze er een extraatje van 25E mocht bij noteren.

Nadien opnieuw een saunaatje, een koude douche en dan maar wat eten in de bar. Was opnieuw lekker: een toast met
ananas en kaas deze keer. Achteraf wat gaan uitbuiken en uitrusten in de kino, zelfs wat in slaap gevallen
tot het gegiechel van Alexa die met een beer naar een van de kamertjes achter het kinoscherm trok me uit
mijn zoete droom wakker maakte. Dus terug naar beneden aan de bar dan maar om er wat van de naakt rondlopende dames
te bewonderen. Het was inmiddels als misntens anderhalf uurtje na mijn sessie met Ellie en guess wat, daar kwam Elli
het salon binnengewandeld en opeens sloegen mjn hormonen weer op hol. Het gebeurt al eens dat ik 2 sessie met
eenzelfde dame op 1 dag heb, maar bijna nooit 2 sessies achter elkaar met dezelfde dame. Deze keer was ik echter
zo onder de indruk geweest van de GFE met Elli dat ik opnieuw naast haar ging zitten. en wat dacht je :
15 minuutjes later trokken we alweer naar een Zimmer. Deze keer een van die kametjes achter het kinoscherm.
Ik vind deze kleine kamertjes niet echt ideaal, maar heb er wel al mooie sessies gehad. Deze keer was niet anders,
ook de 2e sessie met Elli was een prima GFE. Alleen stonden we beiden aan het eind van de sessie nogal erg sterk
in het zweet en ook al maakt dit een leuke glibberige schuifsessie mogelijk toch vind ik die kamertjes achter het kinoscherm
niet echt mijn ding, wegens te klein en te warm. volgende keer toch maar graag terug de kamer achter de toiletten boven.

En die volgende keer daar was ook Elli benieuwd na. Toen ik Babylon verliet en Elli me een afscheidszoentje kwam geven
aan de balie vroeg ze me wanneer ik nog eens terug zou komen. Mijn antwoord was : als ik nog een keer in de buurt moet
zijn. Laat dat nu net komende week zijn. Ook al is het stabiliteitsgehalte en de betrouwbaarheid van de aanwezigheidslijst bij Babylon
niet zo erg groot, ik hoop dat Elli er de 2de helft van komende week zal zijn zoals staat aangegeven. Ik kijk al
uit naar weer een zalige sessie of sessies met haar. Klotp de aanwezigheidslijst niet en si Elli niet aanwezig dan
denk ik dat ik wel een andere dame kan vinden waar ik met wat kan bij amuseren.

Tot later deze week Babylon - Elli -?
 
Seit
Apr 2014
Beiträge
104
Was fűr eine Sprachs dieses Niederländisch, liest sich schon schwer und es hört sich schrecklich beim zuhőren an. Isr halt eins schreckliche Sprache,
 
Seit
Sep 2012
Beiträge
265
Was fűr eine Sprachs dieses Niederländisch, liest sich schon schwer und es hört sich schrecklich beim zuhőren an. Isr halt eins schreckliche Sprache,

Rechtschreibung ist auch eine Kunst für den einen oder anderen. Das müssen aber nicht zwingend Holländer sein, die sich im Club übrigens immer als angenehme Nachbarn erweisen und nicht über andere schlecht reden oder schreiben.
 
Seit
Mai 2012
Beiträge
310
Wer einmal ein holländisches Mädel im Arm hatte, oder auch mehr würde nie so reden, charmanter geht nicht und die Sprache macht sie noch niedlicher, bei Französinnen ist es nicht anders.
 
Zurück
Oben