• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
Seit
Jan 2016
Beiträge
11
Na de sessie met Jessica en de sauna vervolgens even nog heerlijk relaxed in de Whirlpool en toen naar boven om wat te eten. Uitstekend buffet met heerlijk vers gemaakte kippensoep. Niets mis mee. Er werd volop 'Geklingelt', maar er kwamen net zo veel dames als beren binnen. De line up begon te groeien richting 14 dames zoals op de aanwezigheidslijst. Zat lekker te eten en toen kwam een heel mooie slanke dame naast me zitten, die had ik nog niet gezien. Ze zei 'Mahlzeit' en liet me rustig uit eten. Toen ik klaar was bracht ze netjes mijn leeg bordje en bestek naar de keuken en kwam weer terug naast me zitten. Kwamen uiteraard aan de praat, ze heette Dorothea. Daar kon ik me goede recensies van herinneren. Maar de eerste kamergang was nog niet zo lang geleden. Dat zei ik haar ook gelijk, wat ze zeer op prijs stelde. Ze verliet de kruk naast me en maakte een rondje, maar aantal beren was zwaar in de minderheid ten opzichte van aantal dames. Dus geen 10 minuten later zat ze weer naast me.

Wederom wat gekeuveld en ze bleef me maar aan kijken met die ontzettend mooie ree bruine bambi ogen. Die ogen van haar, dat is echt een van haar sterkste punten. Ze kroop wat dichter op me en begon me te zoenen. En ook onder de handdoek wat te friemelen. En ondanks de zeer recente kamergang nummer 1, kwam Deantje junior al vlug op oorlogssterkte. Ze legde de handdoek wat verder omhoog, begon wat te trekken en me te tongzoenen. Dat duurde een 5 a 10 minuten. Toen dacht ik: nu wordt het tijd voor een kamer. Ze vroeg of ik een voorkeur had qua kamer, had ik niet. Dus zij mocht bepalen. Hadden we een kamer achter in de cinema. Weliswaar met een deur, maar is geen geheel qua geluid afgesloten ruimte. Maar dat boeide me niet, leek me zelfs beetje geil als wij mensen zouden horen of mensen ons zouden horen.

Het werd een top halfuurtje met Dorothea, terwijl ondertussen ook in de cinema een beer met dame waren gearriveerd hoorden wij, die in de cinema vol op aan het neuken gingen als ik de geluiden mocht geloven. Dorothea deed erg haar best, uitstekend pijpen. en daarna Cowgirl. Ik lag echter me de rug, hoofd naar de spiegel, terwijl zij onder het rijden zichzelf helemaal geil aan bekijken was in de spiegel. Nou, dat wilde ik ook wel zien, zij zag dat ook en stelde gelijk voor kwartslag op bed te draaien. Manmanman, wat een geil aanzicht was dat. Wat een lekkere geile meid. Normaal kom ik bij een 2e kamergang niet makkelijk met pijpen en/of neuken, dan moet vaak een helpend handje worden toegestoken. Maar ze maakte me helemaal wild. En maar Geil kijken met die fantastische ogen en wimpers. Ik hield het ook niet lang meer uit en spoot het rubbertje vol. Daarna nog even gekeuveld en vervolgens af gaan rekenen. Alles netjes van haar en overhandigde de 50 euro, kreeg er gelijk een tongzoen over heen.
 
Zurück
Oben