• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
  • Vatertag im Babylon am Donnerstag, den 9. Mai 2024

    Zur Einladung
Seit
Jan 2016
Beiträge
11
Na de sessie met Dorothea, was het toch nog vroeg. Ondanks mijn 2 reeds gedane geplande kamergangen, toch eerst nog even bijkomen in de bar alvorens ik zou vertrekken. Bar zat nu vol op alle krukken met veel dames en minder beren. Ik besloot mijn drankje te nuttigen in het rustigere gedeelte en legde me daar in een zetel. Jessica zat ook in die ruimte en lachte zoals altijd zeer sympathiek. Ik deed even de oogjes dicht en even relaxen en bijkomen. Vervolgens nog even in de whirpool gegaan, het plan opgevat om dan nog een drankje te doen in de bar en dan naar huis te gaan. Zat ik in de bar wat te drinken, kwam er een langere dame naast me zitten, lang zwart haar. Kwamen in gesprek, ze bleek Diana te heetten en volgens eigen zeggen uit Tsjechië en 30 jaar.

Wat over koetjes en kalfjes gekletst en ze vroeg me op gegeven moment of ik zin had om ons wat terug te trekken. Ik zei eerlijk dat ik reeds 2 kamergangen net achter de rug had en dat ik ook over 20 minuten eigenlijk moest gaan, dus dat zou hem niet worden. Ze keek me scherp aan en zei vervolgens: Dat van die 2 kamergangen reeds was geen probleem, ze garandeerde me dat ze me binnen 30 minuten weer zou laten klaarkomen, daar had ze wel haar truucjes voor. Dus als ik pas over 30 minuten zou gaan in plaats van 20 zou het lukken, garandeerde ze. Dat antwoord had ik niet verwacht, dat kwam er heel zelfverzekerd uit. Ze zei het op een bepaalde toon dat het ook niet als pure bluf overkwam, maar vol zelfvertrouwen. Ik zei dat ik zo echt moest gaan en dat ik toch zou passen. Ze bleef echter naast me zitten totdat ik mijn drankje op had en toen ik moest gaan kuste ze me vol op de mond en zei: Dan bis nächtses Mal hoffentlich.

Ik liep vervolgens naar de lockers, maar halfweg realiseerde ik me dat ik voor de terugreis nog even moest 'afwateren'. Dus ik dook even de trap naar beneden naar de sauna richting WC aldaar. Ik had net mijn ding gedaan daar, stond mijn handen te wassen, zwaaide de deur open. Diana liep naar binnen. Ze had wellicht gedacht dat ik niet naar huis ging omdat ik op laatste moment de trap naar onder gedoken was in plaats van richting lockers. En dat ik nog tijd genoeg had. Dus ze keek me aan en zei: Halbe Stunde? Ik zei: nee, nee, ik moet echt gaan want afspraak over 1 uur. Moest alleen nog even snel naar toillet. Ze kwam dichterbij en zei nogmaals, terwijl ze me even tongzoende op de wc en onder mijn handdoek friemelde: "Ich garantiere, in 30 Minuten Orgasmus! ". Ik hield de boot af, ze verliet de WC, ik droogde mijn handen en merkte toen dat Deantje junior blijkbaar toch er anders over dacht.

Ik bedacht me 10 seconden, liep naar de trap, waar ze net omhoog liep, riep haar en zei: "Ok, halbe Stunde dann". Ze sloeg een vreugdekreet, gooide haar tas en handdoek naar beneden naar me en zei: "Dort Warten". Even later lagen we in een kamer in de Wellness kelder. Ze zei: "Habe ich dich doch noch Geil gemacht? ". Ik kon het niet ontkennen. Toen begon het spel. Deze dame heeft volgens mij weinig dont's. Ze begon me eerst een super pijpbeurt te geven. Vervolgens bespeelde ze ook mijn anus met haar vinger en haar tong. Ze zei: Zo ga ik je zo meteen lekker klaar laten komen. Nondeju, deze meid wist van wanten. Die ging tekeer met mijn Deantje junior alsof haar leven er van afhing. Ik werd geiler en geiler en kwam langzaam in de buurt van een ontlading. Maar na 2 kamergangen kon ze het trek tempo terwijl ze mijn anus bespeeld met vingers en tong niet volhouden. Toen zei ze: Nu trek jij verder en ik lik en vinger je verder en als je dreigt te komen neem ik hem in de mond en zuig hem helemaal leeg en als je wil slik ik het door. Hoe ze dat zei, maakte me helemaal gek en ze wist waarschijnlijk al dat ik in mijn geilheid zou bevestigen dat ze door moest slikken, zo ervaren was ze wel :-). Deantje junior werd nog harder. En op een gegeven moment was het moment daar, ze naam hem vol in de mond en ging tekeer pijpend en trekkend. En ik spoot haar mondje vol. Ze slikte het door. Die kwam uit de tenen, maar oooooh zooooo lekker. Ik complimenteerde haar dat ze me binnen 30 minuten na 2 kamergangen nogmaals leeg kreeg. Nog even wat verder gekeuveld kort en toen moest ik echt gaan (al half uur te laat). Netjes afgerekend met haar, ze vroeg nogmaals of de service ok was en ze in de toekomst een optie is. Ik bevestigde.
 
Zurück
Oben