• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
Seit
Feb 2011
Beiträge
67
Een tweetal weken geleden moest ik eindelijk voor business nog eens in NRW zijn en het toeval wilde dat ik nog van de Cheffe een freikarte had gekregen die weldra zou vervallen. Als dank aan de cheffe moest en zou ik dus een ommetje naar Elsdorf maken en als tegenprestatie schrijf ik graag dit verslagje. Het was al een tijdje geleden ( van mijn vorige rollebollen met Alexa ) dat ik in Babylon was geweest en werd er dan ook bij binnenkomst verwelkomd door een aantal voor mij nieuwe, leuk uitziende meiden.

Dus vlug naar beneden om me effe op te frissen. Vermits ik toch wel dik anderhalf uur a twee uur zou kunnen blijven en vermits ik een sauna nemen zalig vind, of het nu in een FKK is of ergens anders, dus toch maar eerst even de sauna ingedoken. 't Is heerlijk relaxen daar in dat hete hoekje beneden. Als er dan ook nog eens af en toe een dame in volle FKK uitrusting zich voor het raampje komt showen is de sauna sessie - tengevolge de bijhorende plotse temperatuursstijging :-) - helemaal geslaagd. Vermits ik meestal voor of na vergaderingen gegeten heb vooraleer ik bij Babylon binnenval heb ik me ook dit keer beperkt tot een yoghurtje. Het eten ziet er steeds meer dan OK uit in Babylon, maar zoals reeds gezegd heb ik meestal reeds gegeten als ik in Babylon aankom en beperk ik mij tot een yoghurtje en/of een stukje fruit en een simpel drankje: colaatje, fantaatje, watertje. Maakt het wat goedkoper voor de Cheffe wanneer hij mij een vrijkaartje heeft gegeven, en ik vind die 50 Euro die ik dan uitspaar toch beter besteed aan de dames, zo heb ik er wat meer aan, de dames er wat meer aan en gezien mijn lage consumptie is het voor de Cheffe ook een "positive return on investment" :-) :-)

Ik moet toch wel zeggen dat de line up die woensdag zeer goed was. Er waren minstens een stuk of 7 dames die ik direct op mijn to do lijstje zou zetten. Het zou dus een moeilijke keuze worden, temeer daar Alexa niet aanwezig was en ik toch met haar nog eens wil kameren omdat we de vorige keer niet verder gekomen waren dan zalig pijpen en ik toch ook eens die nauwe poes van haar wil uitproberen. Terwijl ik wat zat rond te kijken bedacht ik dat als ik van een aantal dames het aspect zou kunnen nemen waar ik het meest op val en dat allemaal in 1 dame zou kunnen bundelen dat in Babylon alles voorradig was om een echte goddin samen te stellen. Zo val ik op dames met een uitgesproken hoekige kaaklijn ( en zo zat er wel eentje tussen; voortgaand op de profielfoto's denk ik dat dat Katharina moet zijn geweest ), op dames met een eerder grote mond en mooie tanden waardoor ze een prachtige lach op hun gezicht kunnen toveren ( zo waren er wel een aantal ), op lange dames ( zo waren er ook weer een aantal van rond de 1m70 denk ik ( zonder high heels welteverstaan ) ), op dames met natuurlijke en niet te grote ( B ) borsten ( ook hier weer keuze genoeg ), op dames met kort zwart haar ( zo was er eigenlijk maar eentje die opvallend met zwarte handschoentjes rond liep, maar die ik op de profielfoto's niet kon thuis brengen ) en "last but not least" op teilrasierte dames ( een klein driehoekje of een strak landingsbaantje zie ik helemaal zitten, maar het is toch wel moeilijk om een niet klomplett rasierte dame te vinden.

Toch was er hier ook eentje van : Alice. Een andere kwam in de buurt, niet omdat ze niet komplett rasiert was, dat was ze wel, maar omdat ze op haar venusheuvel een mooie tattoo ( iets met bloemen meen ik gezien te hebben) staan had. Ook deze lange donkerblonde dame kon ik nadien niet via de profielfoto's een naam geven, maar dat mooie poesje onder haar venusheuveltattoo eens verkennen zie ik toch ook helemaal zitten.). Het werd dus een verscheurende keuze : ga ik voor de kaak, de lach, de borst, de lengte, de landingsbaan, de venusheuveltattoo... :-) :-) Toen Alice me een aantal keer lachend aankeek en meerdere malen knipoogde wist ik dat ik (deze keer) voor de landingsbaan zou gaan. Alice kwam bij mij aan de bar zitten waar ik een heel mooi uitzicht kreeg op haar poesje ( inclusief landingsbaantje dus ) en waardoor er wat meer bloed naar een lager gelegen onderdeel van mijn lichaam begon te vloeien. Nadat Alice dit had gecheckt en nadat we wat hadden gedold aan de bar besloten we dan maar om een kamertje op te zoeken. Het werd het grote bed achter de halfopen wand beneden aan de whirlpool. Rollebolen in de kino vind ik misschien net een beetje te open, maar daar beneden achter die halfopen wand dat zag ik toch wel zitten. Vond het wel spannend dat er af en toe eens een toeschouwer op ons gekreun zou (kunnen) afkomen. De sessie met Alice was een langerekt hoogtepunt. Het begon met rustig strelen en een verkenning van de perfecte architectuur van haar peosje : gewoonweg zalig. Nadien vond Alice het tijd voor een pijpbeurt, in 2 woorden : gewoonweg hemels. Alice pijpt super en doet als geen ander deep throat.

Ik moest dan ook op de rem gaan staan om niet vlug over mijn hoogtepunt heen te zijn want ik wilde het niet zoals vorige keer met Alexa alleen bij een zalige pijpbeurt houden, ik wilde ook nog wel eens in haar poesje. Alice ging over me heen recht staan waardoor ik een zalig kikvorsperspectief had op haar prachtige lichaam. Ook mijn kikkertje sprong heen en weer van genot en wilde in de mooie poes van haar, dus liet Alice haar zachtjes zakken tot ze goed en wel als cowgirl in het zadel zat. Ik vroeg haar om een tijdje vast in dat zadel te zitten want als ze was overgeschakeld op gallop dan was ik meteen gekomen. Zo gezegd zo gedaan, cowgirl Alice bleef rustig "in het zadel zitten", ik begon zachtjes met haar mooie borsten te spelen en er aan de sabbelen en zij begon me zachtjes te melken met haar blijkbaar goed getrainde bekkenbodemspier. Man, man, man, die kutspieren, samen met haar zachte gekreun, daar gingen mijn tenen van krullen. Het duurde dan ook niet lang vooraleer ik heftig klaar kwam en nadien in Alice haar armen nog wat mocht nagenieten. 't Was weer een zeer geslaagde sessie.

Ik kijk al uit naar een volgende bezoekje aan Babylon en vraag me af wat de keuze dan wordt : opnieuw landingbaantje, of toch maar kort zwart haar, of, of... misschien is de cheffe binnenkort nog eens in een gulle bui om me eens een ander aspect van een dame voorop te laten stellen bij mijn keuze :-)
 
Zurück
Oben