• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
Seit
Dez 2013
Beiträge
51
Paris stond al langer op mijn verlanglijstje. Lijkt wat ingetogen over te komen, maar dat blijkt achteraf reuze mee te vallen.

Ik trof Paris op het terras. Een leuk gesprek in het Engels volgde. Een dame die de tijd neemt om elkaar wat beter te leren kennen. Na een klein half uurtje richting kamer getogen, alwaar de vonken er meteen afvlogen. Een 100% GFE meid en lieffie pur sang. Vrolijk type met de nodige humor. Ik mag dat wel.

Een vol uurtje met Paris op de kamer geweest. Tongzoenen und kuscheln op hoog Bab niveau. Blasen uitstekend. Mede omdat ze een stevige deepthroat heeft, die ze lang volhoudt. Oftewel, ze kan lang haar adem inhouden. Van een wasbeurt kan ze zichtbaar genieten. Ondanks dat de sirene niet afging

Deze ronde afgemaakt in cowgirl position. Samengevat: een topkamertje!
Een herhaling met Paris zal niet lang op zich laten wachten.
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Seit
Mai 2016
Beiträge
5
Enkele weken terug een aangenaam 1/2 uurtje met deze uitzonderlijke dame doorgebracht. Ze heeft dat ietsje... nét dat speciale tgo de andere dames.... was een aangename rustige kamer, helaas met weinig conversatie... gelukkig kent ze duidelijk de taal van 'bodylanguage'!
 
Seit
Mai 2016
Beiträge
5
Enkele weken terug een aangenaam 1/2 uurtje met deze uitzonderlijke dame doorgebracht. Ze heeft dat ietsje... nét dat speciale tgo de andere dames.... was een aangename rustige kamer, helaas met weinig conversatie... gelukkig kent ze duidelijk de taal van 'bodylanguage'!
 
Zurück
Oben