• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
Seit
Aug 2017
Beiträge
1
Ik was gisteren de eerste keer in Babylon en heb mijn "meisje" gevonden, DANK JE WEL Johanna
heb een heel mooi uurtje met jou gehad. Heb veel gezweten maar maakt niet uit. Tot de volgende keer je hebt lekker gesmaakt voor en naar de ontploffing.
Für die Deutsche Kollegen: Die Stunde mit Johanna war sehr feucht bei mir oben bei Ihr unten, super immer wieder.
Ich rufe vorher an ob sie da ist.:f_fr:
 
Seit
Dez 2013
Beiträge
51
Vrijdag 5 augustus voor de eerste keer in contact gekomen met deze blonde schoonheid. Een lekker potje Nederlands lullen in een saunaclub met een dame is een zeldzaamheid. Toen kwam het niet tot een kamer.
Echter, op 25 augustus nam ik mijn moment.

Ik was net binnen. Normaal gesproken eerst één of twee uurtjes socializen. Ik liep meteen Johanna tegen het mooie slanke lijf. Ze herkende me nog. Meteen aan de praat. Ze dacht dat ik helemaal niet met haar op kamer wilde, omdat ik me na de kennismaking op 5 augustus helemaal niet meer heb laten zien. Nee hoor meid. Ik was volgeboekt de 5e :grins:

Een super frisse meid, met lange iets krullende blonde haren, kleine borstjes (A), kristal blauwe kijkers en een behoorlijke algemene kennis. Een plezier om naast te staan. De vorige keer was ze best druk bezet. Ik dacht, die laat ik maar niet schieten, want anders zou het er wel eens niet van kunnen komen. Na een verfrissende douche richting kamer 1.
Wat een spontaniteit! Een gezelligheidsdier op de kamer. Veel lachen, maar ook een pot uitstekende seks. Ruime GFE, maar heeft ook een uitgesproken PSE kant. TZ totaal niets op aan te merken. Passievol! Ze gaf wel aan dat ze met TZ bij rokers terughoudend is. Ze wist niet dat ik een clubroker ben, toen ik haar dat vertelde. Met tandpasta, tandenborstel, mondspoeling en Cool Caps van Papermints is er niets van te merken.
Blasen is uitstekend!
Ik merkte al snel dat ze voor heel veel in is. Op verzoek kreeg ik behoorlijk lijst met mogelijkheden. Heb het deze keer nog bij een standaard kamer gelaten en die was meer dan 100%. Ik vermoed dat deze kamer niet de laatste is grin.gif
 
Seit
Dez 2013
Beiträge
51
Op vrijdag 8 september de Dutch Johanna maar weer eens aan de yoghurtbus geregen.
Het was nog even spannend, want er was een wachtlijst
Een paar nieuwe stapmaten naar Babylon gelokt, die zowat allemaal Johanna op de playlist hadden staan.

Aan mijn recensie van 25 augustus heb ik maar weinig toe te voegen. En zoals ik toen al schreef, het zou niet de laatste kamer worden. Anderhalf uur met deze blondine geworsteld. En weer van een uitstekend niveau.
 
Zurück
Oben