• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
Seit
Dez 2013
Beiträge
51
Aan de receptie zag ik een bekende dame aan de incheck.....zie ik het goed? Nog eens kijken....nog eens kijken. Drie smakkerds en jawel, Ze is het toch echt: Sofia back in the house.
Na een uurtje zeveren links en rechts heb ik haar meegetrokken naar een sofa achter in de bar. Half uurtje bijgekletst EN ZO!
Haar lange afwezigheid heeft niets ingeboet op haar service. Sofia weet nog precies waar Abraham de mosterd haalt.
Ik werd al helemaal 'horny' van dat prachtige lijf. Liever goede service dan een mooi lijf, maar als je het er gratis bij krijgt......... grin.gif is dat toch mooi meegenomen.
Een knuffelbeauty..... met alles er op en er aan. Ga maar lekker je gang meid, dacht ik! wink.gif
Ze stond bijna 3 maanden droog, dus ik zag mijn kans schoon om haar eens prettig boven de wolken te schieten. Dat was geen verkeerd gezicht. Haar handjes deden prima werk! Uitstekende service weer.
 
Zurück
Oben