• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!

Michelle 598 im Babylon

Seit
Jan 2011
Beiträge
11
In de keren dat ik Babylon heb bezocht heb ik ook een keer het genoegen gehad van Michelle te mogen genieten. Achterin de clubruimte zag ik Michelle zitten en vroeg of ik naast haar plaats mocht nemen, dat vond ze ok. Het kennismakingsgesprekje ging minder spontaan dan bij bijvoorbeeld Alice altijd het geval is. Ondanks dat wilde ik toch graag met Michelle een kamergang maken aangezien ik haar er erg lekker uit vond zien en gewoon geil was.

Op de bank begonnen we wel met heerlijk zoenen en strelen en ook heeft Michelle mij op de bank al heerlijk gepijpt, dat voelde echt heerlijk. Na een tijdje is Michelle een sleutel gaan halen en konden wij een kamer betreden. Daar ging het zoenen en strelen verder. Na een tijdje ging Michelle verder met de orale verwennerij waar ze in de clubruimte mee begonnen was. Het pijpen werd intensiever maar nog steeds erg lekker. Vervolgens lekker in doggy verder gegaan en heerlijk klaar gekomen. Was een prima nummertje alleen zijn er wel betere meiden in Babylon waar ik een betere klik mee heb....
 
Zurück
Oben