• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!

Klara im Babylon

Seit
Jan 2011
Beiträge
11
Vorige zomer toen ik op terugweg was van mijn vakantie in Zwitserland heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt en een stop gemaakt voor een bezoek aan Babylon :-). Ik was er in de middag zo rond 14:00 uur, er waren op dat moment veel mooie meiden aanwezig en allemaal lekker naakt. Ik kwam al vrij snel na binnenkomst in gesprek met Klara die er echt heerlijk uitzag. Ik wilde nog niet gelijk kameren, maar eerst nog even lekker rond kijken en wat eten.

Nadat ik nog even rond had gekeken en wat had gegeten heb ik nog kort met Sasha gesproken, maar uiteindelijk toch gekozen om met Klara te gaan kameren op basis van haar looks en figuur :-). Ik ben achterin het clubraum bij Klara gaan zitten en er ontstond een spontaan en erg leuk gesprek en Klara kwam daarbij steeds dichter tegen mij aan zitten. Na wat voorzichtige kusjes en wat voelen hebben we maar besloten om een intiemere plek op te zoeken om onze kennismaking voort te zetten. Het was die dag zeer warm buiten en dus besloten we om lekker achterin de tuin verder te gaan. Klara haalde een luchtbed en wij lagen heerlijk uit het zicht van de meeste andere gasten. Daar ging het lekkere kussen en voelen verder. Klara begon mij overal te betasten en begon ook heerlijk met mijn jongeheer te spelen die al heel snel op volle oorlogssterkte kwam. Na een tijdje begon Klara mij heerlijk oraal te verwennen achterin de tuin, echt heerlijk. We hebben heerlijke sex gehad en ik kan Klara van harte aanbevelen :-)
 
Zurück
Oben