• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!

Katja - Geile chocolademuis in Saunaclub Babylon

Seit
Sep 2013
Beiträge
7
donderdag 31 okt sessie 1: Katja

Eerste sessie Katja (Rwanda)

Kopje koffie gehaald, en gevraagd of Katja naast me wilde komen zitten. Nou dat wilde ze wel. En de kennismaking werd stevig voortgezet. Flapperdeflap want kan Katja kussen zeg. Heerlijk (en dat met veel prachtige sexy geklede meiden om je heen op de bank, een HD sex film op de achtergrond, en een ander paar op de ank wat er ook duidelijk pap van lustte. Geile omgeving. Naar de kamer. Katja vroeg wat ik lekker vond, en “soft” was mijn antwoord. Nou dat snapt ze uitstekend.

Wat een sessie zeg. Zelden zo door een dame van service voorzien. Zoenen, strelen, blowjob (zacht, geil) ballen en anus helemaal opgelikt (heel zacht, zodat het lijk alsof je gelanceerd wordt! ), uiterst geile behandeling van penis. Nat, soft, beetje met hand, beetje olie erover, zacht rond de eikel…. Jonge jonge… Super cowgirl action, en mij naar een extreem lang hoogtepunt toegebracht. Ik dacht nog…. Er komt geen einde aan, als daar zo meteen nog maar wat in blijft zitten….
En dat bleek dus sessie nummer een….
 
Seit
Jul 2017
Beiträge
2
Afgelopen dinsdag 2x met haar gehamerd. Man wat is dit een top meid.

Ze stond op de awl maar kwam pas rond 16. Uur.
Nadat ze zich had klaar gemaakt kwam ze mij in de kino opzoeken na de nodige tongzoenen(wat ze uitstekend kan) zijn we naar een kamer gegaan waar we een perfect half uurtje hebben gehad.
Na wat gegeten sauna en whirlpool te hebben gedaan wilde ik wat rusten in de kino.

En daar lag Katja ook maar bij gaan liggen en wat gepraat en wat foto's op haar telefoon gekeken. Toen ze voorstelde om haar een massage te geven. Dit gedaan (zeker een half uur) met af en toe tussen de benen wat gestreeld te hebben werd ze bloedgeil en trok me zo wat de kamer op. Waar ik haar uitgebreid heb gevingerd waar het vocht letterlijk van mijn handen droop. Ook wou ze een vinger in haar kontje.
Zelf ook 2 x klaargekomen toen we klaar waren zijn we na ongeveer 3 kwartier naar beneden gegaan. Waar ik haar maar een half uurtje hoefde te betalen.

Dit was niet de eerste x met haar maar zeer zeker niet de laatste

Gr
 

Admin

Babylonier
Seit
Dez 2010
Beiträge
10.129
Und was heißt nun

Geile Schokomaus im Babylon

auf holländisch?

Katja! Klar! Und wie noch? :grins:
 

Admin

Babylonier
Seit
Dez 2010
Beiträge
10.129
Das sie gerne leckere Bratmeisen ist, ist eine wichtige Information für alle, die sie bekochen oder mit ihr zum Essen gehen wollen, aber ich wollte den Titel oben ändern. Optimalerweise wären folgende Angaben perfekt:

Titel für Thema mit ca. 40-50 Buchstaben
Titel 2 für Thema mit ca. 65 Buchstaben
Beschreibung mit ca. 135 Buchstaben
ein paar Suchbegriffe

und das alles auf hochholländisch :)
Gibt es das?
 
Zurück
Oben