• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!

Georgiana im Babylon

Seit
Jan 2020
Beiträge
3
Ik heb onlangs een kamer met Georgina gemaakt die blijkbaar verscheen na een afwezigheid. Had haar eerder ontmoet, maar hield de boot een beetje weg. Bijna elke keer als we elkaar zagen, probeerde ze contact met me op te nemen en / of me te laten friemelen. Eindelijk toegelaten om een kamer te maken. Georgina is een mooie vrouw met een slank figuur en lang zwart haar. Uw service was prima, maar niet zichtbaar bij Mara. Een (tong) kus kon er nauwelijks vanaf komen en dan begint er op de een of andere manier een kleine rem te stijgen. De rest van het half uur in de kamer was prima: een normaal gefluit draaide een paar standen om klaar te zijn. Ik zou met haar naar de kamer gaan. Misschien wordt het de volgende keer beter. Je beoordelingen zijn ook iets anders. Aan de andere kant zijn er veel andere leuke dames die ik graag een beetje beter zou willen leren kennen.
 
Seit
Jul 2016
Beiträge
53
Aan het bericht is te merken dat het een vertaling is. Maar bedankt voor het delen van je ervaring!
 
Zurück
Oben