• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
Seit
Dez 2013
Beiträge
51

Gabriella in de Saunaclub Babylon bij Keulen

Tijdens mijn laatste bezoek (6-10) schoof ik zo maar aan op een kruk voor de bar bij Gabriella.
Ik ken Gabriella al langer. Doch nog nooit mee gekamerd. Het het was ook nu niet de bedoeling om met Gabriella te kameren. Twee weken terug heel even met haar gesproken toen ze met een bekende maat in de presales zat. Een vrolijk type die het gesprek gemakkelijk op gang weet te houden.

Zo ook afgelopen vrijdag. Over van alles en nog wat gesproken, zonder het over een wip te hebben. Aangenaam gezelschap, en dus twee bellen wijn voor ons beiden. Schijnbaar wordt het bloed dan dunner en komen andere lichaamsdelen tot leven. Het gesprek werd langzaam minder inhoudelijk en meer erotisch. Wat een hete doos. Het is dat ik niet aan openbare actie doe, anders........

Naar kamer 1 met Gabriella op de eerste verdieping. Ik dacht, met een half uurtje zal het wel gepiept zijn. Niet dus....anderhalf uur!
Altijd aftasten met een onbekende dame. Dat aftasten was na 5 minuten achter de rug. Gabriella heeft al wat kilometers op de teller. TZ een dikke 9. Blasen, ze weet er wel raad mee. Ik was ineens mijn appeltjes kwijt. Die deden op dat moment een dansje tegen de huig van Gabriella. Ze ging snel, heel snel, misschien wel te snel! 7, 6 op de schaal van Richter!
Die wil ik nog een keer overdoen, zei ik tegen Gabriella! Na een korte pauze.........begon het spel opnieuw. Moest goed mijn best doen om in 1, 5 uur nog een keer te scoren. Noem die tweede explosie maar: een beetje van 'Maggie' en een beetje van mezelf. dance.gif

GFE bij aanvang, maar de dame heeft een uitgesproken stevige PSE kant wink.gif
 
Zurück
Oben