• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!

Forumhulp

Seit
Jul 2016
Beiträge
53
Ik heb zojuist een bijdrage geleverd aan de forumkosten in coronatijd. Ik las ergens dat je daardoor toegang krijgt tot een extra forumgedeelte. Ik weet niet precies hoe het werkt, maar zelfs al zou het niet werken, dan is een kleine bijdrage wel op zijn plaats. Ik zal hier in het Nederlands verslag doen van of/hoe het werkt, zodat mijn taalgenoten het ook in het Nederlands kunnen lezen.

Ik moest wel eerst een Paypall-account aanmaken, maar dat was niet zo moeilijk. Ik hoefde nergens iets in te vullen verder. Ik heb ook geen idee of de ontvang kan zien van wie het komt. Ik geloof dat Paypall aan de ene kant privacy wil garanderen, maar aan de andere kant lijkt het me in tegenspraak met het vrijgeven van een forumgedeelte, als de ontvanger niet kan zien van wie de betaling komt. Ik heb daarom de Admin maar een berichtje gestuurd.
 
Seit
Jul 2016
Beiträge
53
Inmiddels heb ik toegang tot de verborgen forumgedeeltes. De foto's en zelfs filmpjes van bekende Babylon-gezichten helpen de pijn van de gesloten clubs enigszins te verzachten.
Ik kan het doen van een kleine gift voor het forum dan ook aanbevelen. Als een paar mensen een deel van de kosten die ze besparen door het sluiten van de clubs willen sponsoren, dan helpen we het forum de crisis door!
 
Zurück
Oben