• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!

Bianca im Babylon

Seit
Jan 2011
Beiträge
11
Erg jammer dat Bianca niet meer aanwezig is in Babylon......

In het verleden heb ik 2 overheerlijke nummers met Bianca gehad. De eerste keer was in de sauna. Ik zat in de sauna te relaxen toen Bianca binnen kwam. Bianca heeft een super lekker figuur en wij hadden een leuk gesprek in de sauna. Bianca kwam heerlijk tegen mij aanzitten en wij begonnen heerlijk te zoenen en elkaar te strelen. Op een gegeven moment vond Bianca het tijd worden om mij oraal te gaan verwennen en ze bewoog zich naar beneden voor een overheerlijke pijpbeurt. Verder dan de sauna zijn we toen niet meer gekomen aangezien bij mij de ontlading al snel kwam door de heerlijke verwennerij van Bianca.

De laatste ontmoeting met Bianca was laat op de avond voor de bar in de clubruimte. Ik vroeg Bianca of ze bij mij kwam zitten wat ze maar al te graag wilde. Ook hier na verloop van tijd mogen genieten van een fenomenale pijpbeurt. Tot een kamergang is het toen ook niet meer gekomen door de lekkere orale verwennerij van Bianca :-)

Ik hoop dat Bianca in de toekomst nog weer in Babylon opduikt.......
 
Zurück
Oben