• Werde jetzt Kenner mit Zugriff auf den inneren Bereich! Um Kenner zu werden einfach alle paar Wochen einen Bericht mit mehr als 100 Wörtern schreiben!
Seit
Sep 2013
Beiträge
7
icon1.png
smile2.gif wink2.gif

Donderdag 31 oktober 2013: bezoek Babylon

Heren beren!

Een vrijkaartje van willem2 voor Babylon…. Een geluk dat mij ergens midden oktober zomaar in de schoot geworpen werd. Het brandde als een magisch dubbeltje ergens in mijn hoofd… Temeer daar mijn eerste bezoek aan Babylon eigenlijk heel leuk was geweest, met sessies die ik me nog goed kon herinneren met Svenja en Mona. Ik heb de verleiding van het kaartje dan ook niet lang kunnen weerstaan. En op donderdag de A2 A73/A74 genomen…. Bij Kaldenkirchen sud moest ik nog wel even mijn automatische piloot uitschakelen, stevig geholpen door de duitse autobahn die de afslag Bruggen had afgesloten! Dus toch maar verder kachelen naar elsdorf. Arriveerde een beetje aan de vroege kant en stond om precies 11:30 op de stoep van het o zo uitnodigende Babylon. Hoorde het klingelen van de bel, en wist dat er onmiddellijk een aantal meiden zich als welkomst comité zouden opstellen. En inderdaad: dat bleke het geval. Leuk welkom, zeker als een aantal zich je nog kan herinneren. (of doet alsof natuurlijk). Kaartje werd zonder enig probleem aanvaard, en realiseerde me pas toen dat er een geplande party zou zijn: Haloween had zich ook in Babylon genesteld. Dat vond ik eigenlijk wel leuk: paar versierselen, en veel meiden hadden een sexy outfitje aan in haloween stijl. Beetje geil vond ik het wel.
Eerst maar eens verkleden tot babylonner. En beneden in de sauna/bubbelbad/douche ruimte een poosje rond gestruind zodat ik geheel fris en vrolijk de plaats des heils kon betreden. Altijd een beetje zenuwachtig als ik na een poosje weer een degelijke omgeving binnen kom. Raar eigenlijk. Er waren op dit tijdstip zo’n dame of 10-12, en minder dan vijf beren. Kortom een beetje scheve maar wel prettige verhouding, en deze werd gaande de middag almaar (voor de beer ) beter. En wa een prachtige line-up zeg. Daar is toch absoluut niets mis mee in Babylon. Eerst maar eens een kopje koffie aan de bar, en ik nam plaats op de bar kruk naast Katja (Rwanda), die me hartelijk welkom heette, en me met een gezellig gesprekje volledig over mijn eerste zenuwtjes heen hielp. Ze kon het gelukkig ook niet laten me af en toe eens aan te raken, en ik moet zeggen, uitzonderlijk geraffineerde presales. Met haar been heel zacht tegen mijn been, met haar had extreem soft tegen mijn arm/buik. Voelde het effect op mij, en nestelde zich een beetje tegen mij aan. Vond het (na een poosje) ook absoluut niet erg dat ik mij even in de sauna zou gaan ophouden. Na een saunaatje en bubbelbad duik even een blik in de kino, waar een tweetal meiden zich aan het opmaken waren. Kreeg de volle laag, maar manhaftig kon ik nog weerstand bieden.
Daarna een hapje eten op de bank, vergezeld van Kitty. Super wijf, leuk gesprek, voelde prima aan. Niet pusherig of zo!

smile2.gif wink2.gif
Eerste sessie Katja (Rwanda)
Kopje koffie gehaald, en gevraagd of Katja naast me wilde komen zitten. Nou dat wilde ze wel. En de kennismaking werd stevig voortgezet. Flapperdeflap want kan Katja kussen zeg. Heerlijk (en dat met veel prachtige sexy geklede meiden om je heen op de bank, een HD sex film op de achtergrond, en een ander paar op de ank wat er ook duidelijk pap van lustte. Geile omgeving. Naar de kamer. Katja vroeg wat ik lekker vond, en “soft” was mijn antwoord. Nou dat snapt ze uitstekend. Wat een sessie zeg. Zelden zo door een dame van service voorzien. Zoenen, strelen, blowjob (zacht, geil) ballen en anus helemaal opgelikt (heel zacht, zodat het lijk alsof je gelanceerd wordt! ), uiterst geile behandeling van penis. Nat, soft, beetje met hand, beetje olie erover, zacht rond de eikel…. Jonge jonge… Super cowgirl action, en mij naar een extreem lang hoogtepunt toegebracht. Ik dacht nog…. Er komt geen einde aan, als daar zo meteen nog maar wat in blijft zitten….
En dat bleek dus sessie nummer een….

Ik moet er echt even van bijkomen, en hop, eerst maar weer eens opfrissen in douche en bubbelbad, Daar bleek het inmiddels ook wel een ietsje drukker geworden te zijn. Met een aantal meiden en beren aan de sta tafels. Altijd leuk. In de barruimte was er ook sprake van wat meer levendigheid, en me met een aantal beren en meiden vermaakt. Kwam Anka tegen, en die vond het leuk om mij eens wat op te geilen. Flapper de flap ook deze dame verstaat de verleidingskunst zeg…zachtjes aan je tepels, handje via je benen onder de handdoek, uiterst sexy aanraken van kleine mynasch, die reageerde alsof ie in geen jaren aangeraakt was……En dan 20sm verderop was Bianca een ander beer aan het “opwarmen” Jeminee…ik word er nog geil van als ik eraan denk.. Gelukkig kon ik me nog even beheersen…. Ik zie je zo nog wel sprak Anka de gedenkwaardige woorden… Toch maar weer eens wat rondgelopen. Boven in de kino was nu ook wat aktie, en gezellig staan hangen aan een fruitautomaat met een van de meiden. Anka kwam erbij staan en ging daarna over tot aktie met een andere klant in de kino (zag er super geil uit wat ze daar deden…), op haar weg om een sleutel te halen moest en zou ze me toch og even aanraken, en opnieuw haar super verleidingskunsten aan den lijve ondervonden. In no time stond ik opnieuw in vuur en vlam. Woowieieie. Ik vond het nog een beetje vroeg…. Ik zie je zo…. Was haar advies…
Beneden nog een beetje bijgebabbeld met Alice (ook zo’n uiterst sexy dame), Betty, Kitty, Lara (had ik absoluut geen klik mee), Lori, Svenja, Maar toen kwam de voor mij super sexy uitziende Anka toch weer in het vizier. Ze lag uitgebreid op de midden sofa mooi/geil te zijn. Samen met een andere dame voerden ze een uitdagende pose op.. been omhoog om het uitzicht nog wat te verfraaien… Ik mij op de bank genesteld naast een ander schone… en gevraagd of Anka naast me kwam zitten… Heerlijk. Wat een geil mens is dit zeg, en een uiterst genoeglijk kwartiertje op de bank zitten vrijen (met al dat moosi om je heen, op de midden bank super uitzicht op fraaie kut van een van de meiden.. ik bleef er haast in….

smile2.gif wink2.gif
Kamer? Tuurlijk… En wat voor een sessie guys… super kusser, Anka vond het heerlijk om met olie gemasseerd te worden, alle plekjes, en dat het sterke uitwerking op haar erogene zones… wat een orgasme viel me te den deel van haar.. overweldigend, en daarna was er helemaal geen houwen meer aan, ik werd verpletterd door har inzet. Zoenen, mijn hele hand werd zowat in haar vagina gezogen, een 69 die ik maar nauwelijks overleefde (ze smaakte super), en een geile behandeling van de kleine mynasch…. Ongelooflijk. Na de sessie met Katja was ikzelf het meest verbaasd dat de kleine mynasch nog leefde, dat ie volledig funktioneel was, en dat Anka er nog wat uitkreeg. Super…. Zelden zo’n lichamelijk uitputtende en meeslepende dame meegemaakt. Gaf zich 200pct.


Nog wat rondgestapt, en kreeg steeds aandacht van mijn beide kamergeellen. Aftersales bleek dus prima. Na nog wat rond gekeken te hebben vond ik het wel mooi… weer als burger verkleed afscheid genomen. Moest 225 euro afrekenen confused.gif . (vond ik wel een beetje aan de hoge kant, had misschien 150 of 175 gerekend confused.gif . ). Zoals een eerdere beer al schreef, ga je nu de discussie aan aan de balie (waar je je toch een beetje opgelaten voelt: er stonden twee nieuwelingen te wachten twee dames keken toe, herrie in de bar, theke dame verkleed als heks…).

Kortom: gave dag, met een beetje twijfel over de euro’s aan het eind. Nu ik dit verslag af heb overheerst het eerste gevoel: super dag.

smile2.gif
 
Zurück
Oben